19.11.2010

Renkli Kitap...



Herkese merhaba!

Uzun zamandır kendime ait diğer bloglarımda mesleğiminde bir getirisi olarak yabancı dilde kitap, film, dizi eleştirileri yapıyorum ama içimde bir yerlerde kendi dilimde bu işi profesyonelce yapma isteği ile yanıp tutuşuyordum ve bugün karar verdim; kendi kitap eleştirisi bloguma kendi dilimde başlayacaktım. Sonunda oldu, Renkli Kitap'la karşınızdayım =)

Neden "profesyonelce" bu işi yapmak istediğimi dile getireyim öncelikle. Ben İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunu bir İngilizce öğretmeniyim. Yazınsal alanla meslekî bir bağlantım var ve ben bu bağı koparmamak, daha da sağlamlaştırmak istiyorum devamlı. Doğruyu söylemek gerekirse ileride başarılı bir eleştirmen ve yazar olabilmek gibi bir hedefim de var ve çalışmalarımı bu yönde yapmak için büyük bir çaba gösteriyorum. İşte bu nedenle bu blogu açma sebebim bir hobi değil bu işe profesyonelce yaklaşımımdır. Herşeyden önce kendimi geliştirmek ve benim gibi okumayı, yazmayı, eleştirmeyi sevenlerle iyi bir çevre oluşturmak adına bu blog benim için önemli bir yol olacaktır.

Kitap eleştirisinin kitap okumak kadar önemli olduğu günümüzde internetle iletişimin artmasıyla daha da önem kazanmış durumda. Yabancı birçok blog yazarı yaptıkları eleştirilerle yazarlar ve yayınevleri hatta daha da önemlisi okuyucular tarafından destekleniyor, yazdıklarına değer veriliyor. Bu önemli olgunun ülkemizde de aynı derecede önem kazanması en büyük dileğim çünkü bu bir bakıma okumayı ne kadar sevdiğimizin de bir göstergesidir.

Renkli Kitap'ta benim okuduğum kitaplar ve bu kitaplar hakkındaki yorumlarım, eleştirilerim, analizlerim yer alacağı gibi bu blog şekillendikçe daha başka sürprizlerle de karşılaşacaksınız. Umarım burada geçirdiğiniz her saniyeden keyif alırsınız ve eğer yorum yapmak isterseniz lütfen çekinmeyin çünkü yapılan her yorum benim için çok önemli;)

Sevgiler,






(resim kaynak: http://weheartit.com/entry/5034264)

1 yorum:

  1. Sizin gibi tatlı bir bayanın blogunun ilk yazısında neden bunca yıldır hiç yorum yok? Üzüldüm doğrusu. Gerçi ben de biraz suçluyum :) sizi birkaç aydır takip ediyorum ama sessizce. Biraz geç buldum sizi evet ama bundan sonra buralardayım :)

    YanıtlaSil