16.01.2011

Çok Özel

Orijinal ismi: Private
Yazar: Kate Brian
Çeviren: Aslı Tümerkan
Yayınevi: epsilon-Kavak Yelleri
Tür: Gençlik
Seri: İlk Kitap
Kapak tasarımı: Berna Özbek Keleş
Sayfa sayısı:213

Arka kapak yazısı:  Kate Brian'ın gelenek, onur, mükemmellik ve karanlık sırlarla örülmüş bu romanını beğeneceksiniz…

Özel Easton Akademisi annesi ile sorunlar yaşayan ve hayatını sıkıcı bulan bir genç kız olan Reed Brennan için altın bir fırsattır. Oldukça heyecanlı ve utangaç olan Reed, Easton Akademisi'ne başladığı ilk günden itibaren akademiye kabul edilmiş özel bir öğrenci olmasına rağmen, Easton'ın onu kabul etmediğini fark eder.

Derslerde oldukça zorlanan Reed, seçilmiş bir sınıftanmış gibi duran Billings kızlarıyla tanışır. Bütün güç okulun en güzel, en zeki ve en çok kendine güvenen kızlarındadır.

Reed bütün yönlerini Billings kızlarına yaklaşmak için kullanır. Ama kısa bir süre sonra bu üstün tavırlı kızların da sıradan insanlar gibi sorunlarının ve sırlarının olduğunu fark eder. Üstelik sırlarını gizli tutmak için her şeyi yapabilecek durumdadırlar.

Çok özel ilişkiler de işte burada başlar!


Kapak Tasarımı: Kitabın içeriğiyle uyumlu bir kapak tasarımına sahip roman. Özellikle fısıldaşan kızları görmek hikayeyle bağdaştırdığımızda yüzünü gülümsetiyor insanın.


Yorumum: Sürükleyici; kesinlikle süükleyici! Elinize alıp bi oturuşta okuyup bitirmemeniz imkansız. Reed Brennan'ın yeni başladığı liseye alışma sürecine siz de dahil oluyor, onunla birlikte karakterleri ve ortamı tanımaya başlıyorsunuz. Easton Akademisi gerçekten de hareketli bir ortam, oraya kabul edilmek Reed Brennan'nın hayatını değiştirmesi için çok önemli bir karar ancak işler oraya kabul edilmekle bitmiyor, oraya gerçekten kabul edilmek için daha fazlasını yapması sosyalleşmesi lazım. Bunun için de kendine Billings Kızları'nı seçiyor ki işler de ondan sonra karışıyor.


Ben kitabı okurken çoğu zaman Reed Brennan'a kızdım, verdiği kararların birçoğunu yanlış buldum hatta aptalca davrandığını bile düşündüm. Özellikle Billings Kızları'ndan biri olma çabası, ailesi ile ilgili verdiği bir karar ve Thomas konusu çoğu zaman benim çileden çıkmama sebep oldu. Kızdığım tek karakter de o değildi diğerleri de sinir bozucuydu ama heyecanla neler olup bittiğini okumak çok keyifliydi.


Romanın sonunda ucu açık merak konusu olabilecek bir çok şey var ve şu an serinin diğer kitaplarının da elimde olmasını çok isterdim doğrusu. Bir ara ele geçirip hepsini okumak lazım;)



Puanlama:  






2 yorum:

  1. Ben bu kitabı okudum ama seri olduğunu bilmiyordum. Çok sevindim. Çünkü sonu çok kafa karıştırıcı bitmişti.serinin diğer kitapları hakkında da bilgi verirseniz çok sevinirim =)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tuğçe Nur,

    Serinin diğer kitapları hakkında maalesef bir bilgim yok ve bildiğim kadarıyla Türkiye'de de henüz çıkmadı bu kitaplar, umarım en yakın zamanda çıkar=)

    YanıtlaSil