12.01.2011

Okumayı Düşündüklerim



Herkese merhaba!

Bir Çarşamba günü daha sizlerle okumayı düşündüğüm kitapları paylaşıyorum ve kitapların tanıtımlarını yapıyorum. Eğer siz daha önce bu kitaplardan herhangi birini okuduysanız yorum yapmadan gitmeyin!=)

Keyifli okumalar!

Asi Melekler - Libba Bray

Tanıtım Yazısı:

MELEK MASUMDU TUTKU TEHLİKELİ!

Yılın sonu. Ve Gemma bu günleri Londra’da doyasıya yaşamak için sabırsızlanıyor. Balolar, şatafatlı tuvaletler ve yakışıklı Simon Middleton’la yapacağı danslar! 

İşin en iyi tarafı da şu ki, bir süreliğine bile olsa Spence Akademisi’nden uzaklaşabilecek.
Yalnız, büyülü dünyanın cazibesi kuvvetli ve sihir her yerde serbestçe dolaşıyor. Bu arada Gemma imgeler görmeye de hızla devam ediyor.
Korku ve tehditle karşı karşıya kalan, beyaz elbiseler içinde üç kız...
Belli ki işler imgeler dünyasında da yolunda değil.
Ahlaki değerlerin katının ötesine geçtiği ve duyguların güç bela bastırıldığı günlerde, gölge ve ışığın şehrinde, Viktorya dönemi Londra’sının arka planı süslediği bu baştan çıkartıcı gotik seriye bağlanacaksınız.
Kusursuz güzelliğin yarattığı gölgenin ardında saklı asi bir melekle tanışacaksınız!
“İlkgençlik yılları gibi modern kavramlara da değinen, gotik bir roman; tutku ve dehşetle sarsıyor.”
– Kirkus
“Sürükleyici ve gerilimli. Renkli… Büyüleyici!”
– Publishers Weekly


Ne zamandır raflarda gördüğüm bir kitap Asi Melekler yakında elime alıp okumayı ve bu gotik hikayeyle tanışmayı çok istiyorum.


Fısıltı - Becca Fitzpatrick

DÜNYA GENÇLİĞİNİN YENİ HEYECANI HUSH HUSH SERİSİ TÜRK HAYRANLARIYLA BULUŞUYOR...

KUTSAL BİR YEMİN
KOVULMUŞ BİR MELEK
YASAK BİR AŞK...

“Okuyucuyu sarsan tüyler ürpertici bir roman... Nora’nın kötü çocuk Patch’le fırtınalı aşkı okurları kendilerinden geçirecek.”
–Publishers Weekly

“Vampirlerden ve kurt adamlardan sıkılan gerilim ve aşk romanı hayranları Hush Hush serisini hemen benimseyecekler.”
–Booklist

“Sıra dışı bir aşk hikâyesi. Okurlar Fısıltı’yı baştan sona yürekleri ağızlarında okuyacak.”
–Falcata Times

Kovulmuş bir meleğe âşık olmak…

“Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum… biri hariç. Yeni öğrenci… Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu…

Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu.” 

Gençlik serisi bu tür kitaplar yurtdışında epey tutulmuş durumda, özellikle yabancı kitap bloglarında sık sık gördüğüm kitaplardan biri de Fısıltı; ben de bu tarz kitapları çok seviyorum.

(Resim Link: http://pinterest.com/pin/115945/ )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder