13.03.2011

Okuyorum, Öyleyse Varım...


Okumak bir tutku mudur? Bence öyle; eğer bedeniniz bu arzuyla yanıp tutuşuyorsa bu tutku değildir de nedir? Tutku demek aşk demekse, kitaplara aşık olduğumuzu da söyleyebiliriz. Ama sanırım biraz şıpsevdi yapıyor insanı bu tutku; ne zaman yeni bir kitap görsem, kalbim çarpmaya başlıyor, onu okuma arzusuyla yanıp tutuşuyorum sanki bir önceki için de aynı şeyleri hissetmemişim gibi... Gerçi ne kadar şıpsevdi yapsa da insanı bu tutku, unutturmuyor eskiyi de; ona karşı sevgim geçmiyor. Kitap aşkı besliyor insanı, yüreğini, beynini... Ama aç gözlü oluyorsun bir taraftan da; hep daha fazlasını istiyorsun, daha fazla kitap, daha fazla okumak... Sonu gelmez bir tutku... Siz de aynı hisler içinde misiniz sevgili okurlar? =)

Resim link: http://weheartit.com/entry/7446926

2 yorum:

  1. Ah sevgili Güngör, ne güzel de anlatmışsın hislerimi :)) Bu aşk beni çok da kıskanç yapıyor. Hepsi benim olsun, kimseler onlara dokunmasın istiyorum :)

    Seni çok iyi anlıyorum, anlayacağın :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bir de kıskançlık var değil mi?=) Paylaşası gelmiyor insanın, hepsi benim olsun diyor, çok doğru=)

    YanıtlaSil