15.04.2011

Hediye Kitap Çekiliş Sonucu!



Burada Renkli Kitap ilk hediyesini veriyor demiştim sizlere ve bugün katılım için son gündü. Hediye kitap çekilişine katılan ve blogumu izleyen, yeni izlemeye başlayan herkese ilginizden ötürü çok teşekkür ederim.

Daha önce de belirttiğim gibi çekilişi Random.org vasıtasıyla yaptım ve işte sonuç:






 Vee.. 4 numaralı yorumun sahibi;



Sevgili Ceren tebrik ediyorum, umarım bu kitabı beğenirsin. Adres bilgilerini renklikitap.yahoo.com'a gönderirsen en kısa zamanda sana kitabı ulaştırmaya çalışacağım.

Renkli Kitap'da hediye kitap çekilişleri olmaya devam edecek, beni takip edin;)

2 yorum:

  1. Oley :)) Valla azar işittim erkek arkadaşımdan "Bağırma gece gece" diye. Şimdi gördüm de sonucu :))

    Çok sevindim, teşekkür ederim. Kitap en güzel hediyedir tabii ama; senden gelecek olması daha değerli kılıyor bu hediyeyi gözümde :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu olmana sevindim Ceren, keyifli okumalar=)

    YanıtlaSil