30.05.2011

Elektronik Kitap mı Yoksa Kağıt Kokusu Mu?



Bana sorarsanız ilk tercihim kağıt kokusu olacaktır=) Ama zaman zaman bir Kindle'ım ya da renkli bir Nook'um olsaydı ne güzel olurdu diye de düşünüyorum. Her ikisinin de farklı artıları var, mesela bir Kindle'da yüzlerce kitabı her an yanınızda taşıyabilirsiniz, hangisini isterseniz onu okuyabilirsiniz ama yanınızda taşıyacağınız kitap sayısı limitlidir. Bir taraftan da başlıkta da dediğim gibi kitap kokusunu içine çekmek, sayfaları çevirmek apayrı bir haz verir insana. Yine aynı şekilde satın alma kolaylığı açısından Kindle daha büyük kolaylık sağlayabilir, istediğiniz her yerde her an kitap satın alabilirsiniz ama bir kitapçıya girip saatlerce gezmek, kitapları ellemek, sayfalarında şöyle bir gezinmek ve en sonunda elinizde bir poşetle o kitapçıdan dışarı çıkmak da apayrı bir keyiftir.

Ülkemizde çok yaygın olmasa da bilgisayardan kitap okumayı da bu kategoriye sokabileceğimizden bir anket yapmak istedim sevgili okur dostlarım. Elektronik kitap mı yoksa kağıt kokusu mu, belki de her ikisi?=))

Yanıtlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum!





1 yorum:

  1. Aslında kitabın kendi tercih ediyorum fakat böyle giderse onları koyacak yer bulmakta sıkıntı çekeceğimden e - kitaba da sıcak bakmaya başladım Sevgiler

    YanıtlaSil