2.05.2011

Yemek Kitapları


Yemek kitaplarını sever misiniz? Ben bayılırım. Yemek kitapları özellikle resimliyse bana hitap ediyor demektir, aslında sahip olduğum bir tane çok işime yarayan resimsiz bir yemek kitabım da var ama ben daha çok resimli olanları tercih ediyorum. 

Yakında evleniyorum ve daha fazla yemek yapmam gerekecek ki bu duruma çok seviniyorum, çünkü ben yemek yapmayı çok severim. İşte bu nedenle daha fazla yemek kitabına ihtiyacım olacak ve özellikle içlerinde hiç denemediğim tariflerin yer aldığı kitaplardan almayı planlıyorum. 
Türkiye'ye özgü yöresel yemeklerin yanı sıra farklı ülkelere özgü lezzetlerin de içinde yer aldığı yemek tarifleri kitapları da favorim. Ayrıca tatlıyı çok severim ve yukarıdaki resimde gördüğünüz şirin tatlı kitaplarım da olsun istiyorum.

İşte seçtiğim birkaç yemek kitabı;






























Kendimi kaybettim, baya bir kitap paylaştım sizlerle=) Siz de benim gibi yemek yapmayı, yemek kitapları edinmeyi seviyor musunuz?


4 yorum:

  1. Bende çok severim resimli olmasına gerek yok, her türlü yemek kitabı beni heyecanlandırabilir :)
    Mesela çok eski yemek kitapları da vardır elimde etraftan toplayıp itina ile sakladığım :)
    Ama ben yemek yapmayı sevmiyorum, benim sevdiğim pasta-börek konusu :) Ve bu konuda uzmanlaşmaya çalışıyorum şu ara, bir sürü pasta kitapları bulup buluşturuyorum her yerden :)
    Baştan altıncı kitapta ilgimi çekti fena halde, "al beni" diyor :)
    Bu arada yakında evleniyor olmana sevindiiim, o zaman sana çok çok lazım bu kitaplardan :)

    YanıtlaSil
  2. Eski yemek kitapları da çok güzel oluyor doğrusu, aslında düşünüyorum bir ara sahaflara bakmayı ve çok eski yemek kitapları edinmeyi;)

    YanıtlaSil
  3. yemek yapmayi seven birilerini gormek ne guzel..sen seviyorsun da ben napicam Gungor ?
    :((((

    YanıtlaSil
  4. Kendi evin, kendi mutfağın yepyeni malzemeler=) bunlar olunca sen de seversin bence Gizem=))

    YanıtlaSil