4.06.2011

Septimus Heap (Birinci Kitap) Büyü - Angie Sage

Orijinal ismi: Septimus Heap Magyk
Yazar: Angie Sage
Çeviren: Ferhan Ertürk
Yayınevi: Altın Kitaplar
Tür: Fantastik
Sayfa sayısı: 431

Tanıtım Yazısı: Yedinci oğlun, yedinci oğlu Septimus Heap, doğduğu gece annesinin koynundan çalınır. Ebesi onun öldüğünü söyler. Aynı gece be-beğin babası Silas Heap karların üstünde kundağa sarılmış menekşe gözlü yeni doğmuş bir kız bebek bulur. Heapler bu yeni doğ-muş zavallı bebeğe Jenna adını verir ve onu kendi evlatları gibi büyütürler. Ama bu esrarengiz kız bebek kimdir ve sevgili oğulları Sep-timus’un başına gerçekten ne gelmiştir? Angie Sage’in büyüleyici yeni serisinin birinci kitabı olan Büyü okuyucuları garip karakterler, sihirler, iksirler ve tılsımlarla bezenmiş fantastik bir yolculuğa çıkarıyor. Zengin, duygusal ve ironik bir dille kaybolan ve sonra tekrar bulunan kimliklerin öyküsünü anlatıyor.

"Muhteşem" Clive Barker

Kapak Tasarımı: Fantastik bir kitaba uygun, parıltılı hoş bir kapak tasarımı var. Benden kesinlikle geçer not aldı=)

Yorumum: Septimus Heap akıcı bir dile sahip, sürükleyici, elinizden bırakamayacağınız bir fantastik roman. Ben Harry Potter benzeri (sadece büyücüler ve fantastik bir kitap olmasından ötürü) bulduğum bu romanı çok büyük bir keyifle okudum. Fantastik romanları zaten seviyorum ama insanı boğmayan, sıkmayan bir anlatıma sahipse daha da çok seviyorum. Septimus Heap'in hikayesi de aynen böyle; ayrtıntılar özenle ve dikkatle veriliyor, okuyucuyu bunaltacak detaylarla sürükleyiciliğini kaybetmiyor roman. Kitabın başından sonuna kadar gizem unsuru önemini kaybetmiyor ve keyifle neler olacağını tahmin etmeye çalışıyorsunuz. Sonuçta Septimus Heap ve büyücüler dünyası gerçekten içinde bulunmayı dileyeceğiniz bir dünya oluyor.

Ben kitapları (ilk 3 kitap) kütüphaneden ödünç aldım ama ilk kitabı bitirince keşke satın alsaymışım da dedim; kesinlikle kitaplığımda bulunmasını istediğim bir seri, Septimus Heap. Büyücüleri, Cadıları ve eğlenceli bir fantastik dünyanın içinde bulunmayı seviyorsanız kesinlikle size göre olduğunu söyleyebilirim.

Puanlama: 



2 yorum:

  1. çok heyecanlandım , hiç duymamıştım bu seriyi. Senin yazını okuduktan sonra kitapçıda buldum baktım, kapakları da çok hoşuma gitti. aslında kitap fuarını bekleyip topunu birden almayı düşünüyordum ammaaa dayanamayabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de başta çok seveceğimi düşünmemiştim nedense ama sonra okuyunca çok eğlenceli buldum; kitap fuarı deyince ahh ahh ne özledim fuara gitmeyi;)))

    YanıtlaSil