10.07.2011

Ölümsüz ve Önemsiz _ Mary Janice Davidson

Orijinal ismi: Undead and Unpopular
Yazar: Mary Janice Davidson
Çeviren: Zeynep Yeşiltuna
Yayınevi: Artemis Yayınları
Tür: Fantastik, çik-lit
Sayfa sayısı: 207

Tanıtım Yazısı:  Doğumgünü yaklaşırken, Betsy pek de havasında değildi.

Avrupa'dan gelen delegeler sonunda onunla temasa geçip saygılarını

iletmişti, tamam ama bu işin içinde kesin başka bir iş vardı. Politik

oynamaksa kızımıza göre değildi. Hele en yakın arkadaşı ölümcül olabilecek bir hastalığa yakalanmışken! Gerçi bir çözüm düşünmüştü

Betsy. Kızın canını alabilir, yani onu vampire çevirebilirdi.

Arkadaşlar ne içindi ki? Çıkmaza girdiğiniz anda {canınızı alır, sizi kurtarırdı arkadaşlar. Kankanı ölsün mü,vampir mi olsun? İşte bütün mesele buydu?

Evlilik planlanılın içine etmek üzerine; ihtisas yapan nişanlısı Eric'e kızacak hali bile yoktu zavallı Betsy'nin.

Mary Janice Davidson'ın yaratıcı, sofistike, seksi ve zeki esprilerle süslü serisinin yüksek topuklu yıldızı bile olsa, bu, böyleydi.

Kapak Tasarımı:  Ölümsüz Serisi'nin beğenmediğim bir kapağı yok, hepsi canlı, renkli ve oldukça sevimli. Ben çok seviyorum kapaktaki sexy Betsy'i=))

Yorumum:Ah klasik Betsy replikleriyle donatılmış, keyifli; pardon überkeyifli=) bir Ölümsüz kitabı daha. Nasıl eğleniyorum bu kitapları okurken ama maalesef elimdeki son kitabı da tüketmiş bulunmaktayım=( serinin devamını acilen Artemis'ten istiyoruuumm.


Betsy Ölümsüz ve Önemsiz'de yaklaşan doğum günü heyecanı içinde bir taraftan da etrafında bitmek tükenmek bilmeyen sorunlarla uğraşıyor; en önemlisi de Avrupa'dan gelen delegeler ve Jess. Spoiler vermemek için şu kadarını söyleyeyim açıkçası Jess'in sorununu kendi yöntemleriyle halletmeliydi diyorum ben=)) 


Kısa bir yorum olacak ama spoiler vermemek için daha fazla yazmayacağım. Bu bir tür geçiş romanı seride, ilk kitaplar kadar heyecan verici değildi ama çok keyifliydi.


Puanlama:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder