19.10.2011

Okumayı Düşündüklerim

Hush Hush Serisi lll. Kitap "Sessizlik"


Geride sadece sessizlik kaldığında gerçek duyulabilir mi? 
Patch ve Nora arasındaki çığlık, artık yerini sessizliğe bırakmıştır. 
Hush Hush Serisi lll. kitap "Sessizlik" 
Becca Fitzpatrick 
Pegasus Yayınları  
Yakında...

Güzel Ölüler I. Kitap "Jonas"




AŞK ÖLÜMÜ GERÇEKTEN YENEBİLİR Mİ?

Ellerton Lisesi’nde tuhaf şeyler oluyor.


Phoenix bir yıl içinde ölen dördüncü genç. 

Yeni kitap; GÜZEL ÖLÜLER 1. KİTAP - JONAS


Yakında...

Pegasus Yayınları





Sessizlik'i zaten sabırsızlıkla bekliyorum ama Güzel Ölüler'den ilk kez haberim oldu, konusu çok ilgi çekici ve doğrusu kapağına bayıldım! 



2 yorum:

  1. Hush Hush'in 2. ve 3.sunu okumayi ben de istiyorum ne zamandir ama sira gelmedi bi turlu. Guzel Oluler'i de gecen gun kitapcida inceledim; al beni oku diyor gibi geldi, sozunu dinleyecegim sanirim :)

    YanıtlaSil
  2. Hush Hush'ın 2. ve 3.sünü ben de okumak istiyorum ama sırada o kadar çok kitap var ki=) Güzel Ölüler'i ben henüz kitapçılarda görüp, inceleyemedim ama gerçekten harika gözüküyor;)

    YanıtlaSil