23.12.2011

Cam Ev (Morganville Vampirleri #1) - Rachel Caine


Orijinal ismi: Glass Houses (Morganville VampiresBook 1)
Yazar: Rachel Caine
Çeviren: Yeliz Üslü
Yayınevi: Artemis
Tür: Gençlik romanı, fantastik
Seri: Birinci Kitap
Sayfa sayısı: 324

Tanıtım Yazısı: Okul arkadaşlarınızın yarattığı baskı vücudunuzdaki tüm kanı çekebilir. 
Vampirler de öyle…

Morganville, Teksas’a hoş geldiniz. Hava karardıktan sonra evden çıkmayın deriz!

Morganville acayip karakterlerle dolu küçük bir üniversite kasabası. Fakat güneş battıktan sonra kötüler dışarı çıkıyor. Çünkü Morganville’de, en karanlık gölgelerin ardında pusuya yatmış bekleyen bir şeytan var -bu öyle bir şeytan ki, güpegündüz sokaklara dökülmek için fırsat kolluyor!

Kahramanımız Claire Denvers, cehennem azabından farksız yurt yaşantısından bıkıp usanmış genç bir kız. Popüleritesinden ödün vermeyen arkadaşları, okulun sosyal hiyerarşisindeki yerini unutmasına asla izin vermiyor. Ki sıfırın altında bir yer bu yer!

Haz etmediği kampüs yaşamından vazgeçtikten sonra kendine bir oda bulduğu o eski, heybetli malikane de aslında umduğu gibi bir yer değil galiba. Yeni ev arkadaşlarında hiçbir yaşam belirtisi yok. Ama kasabanın en derin sırlarından biri, taze kana susamış bir halde, sinsice ortaya çıktığında hepsi birden Claire’i koruyacak, o da başka bir mesele!

Kapak Tasarımı: Daha önce de söylediğim gibi üzerinde çizim olan kapakları daha çok seviyorum, fotoğralı kapaklardan ise nadiren beğendiklerim oluyor. Bu kapağı ise söylediğim nedenden ötürü pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim, tek hoşuma giden şey pembe "Cam Ev" yazısı oldu=)

Yorumum: Morganville Vampirleri'nin bu kitabı uzun zamandır kitaplığımdaydı ve sonunda okudum. Cam Ev oldukça heyecanlı bir serinin ilk kitabı ve vampirlerle dolu=)) İşte bu benim en sevdiğim konulardan biri, ne zamandır da vampirli bir kitap okumamıştım, bu kadar güzel bir kitaba da başlayınca bir solukta okudum ve bitti.

Kitap akıcı bir dile sahip ve başından itibaren sizi sarıyor, gerçekten elinizden düşürmeden kısa sürede okuyup bitirebileceğiniz ilgi çekici bir konuya sahip. Karakterler kendini kısa zamanda sevdiriyor ve hikayenin tümü tek bir kitapta bitmeyecek olduğunu hikayenin akışında gösteriyor.

Morganville Vampirleri gizemli ve pek de iyi diyemeyeceğimiz vampirler. Ana karakterlerimiz ise en az bu vampirler kadar gizemli. Hikaye hakkında fazla şey söylemek istemiyorum ama şu kadarını söyleyebilirim ki eğer elimde ikinci kitap olmasaydı meraktan çatlardım=) Hikaye öyle bir yerde bitiyor ki resmen ağzınız açık bakakalıyorsunuz kitaba=)

Ben çok uzun serilere aslında başlamayı sevmiyorum, uzadıkça konunun bir yerden sonra tekrarlamasından ya da sıkmasından korkuyorum ama bu seri hakkında çok güzel şeyler duymuştum ve dayanamayıp almıştım, iyi ki de almışım. Vampir hikayelerini sevenlere kesinlikle tavsiye ederim.

Puanlama: 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder