8.04.2012

Ölümsüz ve Huzursuz (Ölümsüz Serisi #6) - Mary Janice Davidson


Orijinal ismi: Undead and Uneasy (Undead #6)

Yazar: Mary Janice Davidson

Çeviren: Zeynep Yeşiltuna
Yayınevi: Artemis
Tür: Fantastik, çik-lit
Seri: Altıncı Kitap
Sayfa sayısı: 239

Tanıtım Yazısı: Vampir Kraliçe Betsy Taylor, hızla yaklaşan düğünü nedeniyle önündeki birkaç haftanın kolay geçmeyeceğini biliyordu. 

Damadın acımasız bir ölümsüz olduğu düşünülürse, ödünün kopması da haliyle sürpriz değildi. 


Fakat nişanlısı Sinclair -Betsy'nin arkadaşlarının çoğu ve tüm sevdikleriyle beraber- ortadan kaybolunca, kızcağız deliye döndü. 


Bu esrarengiz kayboluşun arkasındaki sevimsizleri bulmaya çalışırken kimseye güvenemezdi. Üstelik ileride yaşanacaklar vampir dünyasının temellerini sonsuza dek sarsacaktı. Kolay gelsin deli kız!



Kapak Tasarımı: Ölümsüz serisi kitap kapaklarını çok beğeniyorum, zaten Artemis Yayınları kitap kapakları konusunda çok özenli bu açıdan onları çok takdir ediyorum. Kitabın yurtdışındaki kapakları da çok sevimli, onlar da gayet başarılı. Sol taraftaki kapağın renkleri çok hoşuma gitti ama sağ taraftaki çok şirin olmuş.


Yorumum: Ölümsüz Serisi'ni çok seviyorum, ilk kitabı bir solukta okumuştum ve hemen ardından ikinci kitabı alıp bitirmiştim. Geçen sene Tüyap Bursa Kitap Fuarı'ndan üçüncü, dördüncü ve beşinci kitapları almıştım sonunda Artemis Yayınları bu sene altıncı ve yedinci kitapları çıkarttı ve ben de bu seneki fuardab bu kitapları güzel bir indirimle aldım. Ölümsüz ve Huzursuz'u bir solukta okudum ve tek kelimeyle harikaydı!


Vampirler Kraliçesi Betsy bu kitapta en son kaldığı yerden yani düğün hazırlıklarından hikayesine devam ediyor. Sonunda herşey onun istediği gibi olacak ve Betsy hayal ettiği gelinliğe ve düğüne kavuşacak - mı acaba?=) İşte biz olacakları beklerken daha da heyecanlı birşey oluyor ve Betsy'nin bütün sevdikleri birden ortadan kayboluyor, hatta damat bile! Bu olayların başlangıcı ise bizi şok eden bir olayla gerçekleşiyor, birileri ölüyor!

Hikaye son derece iyi kurgulanmış, Betsy'nin heyecanlı hayatını kitabı elinizden bırakmadan okumak istiyorsunuz, öyle sürükleyici ki bir an bile ondan ayrılmak istemiyorsunuz. Mary Janice Davidson'ın kalemi gerçekten kuvvetli, o kadar akıcı ve espirili ki, okumak gerçekten çok keyifli.

Bu kitabı elinize alıp birkaç saatte bile okuyup bitirebilirsiniz ve eminim çok eğlenirsiniz. Uzun serilerden çok hoşlanmıyorum, bozulmasından korkuyorum ama böyle takip ettiğim birkaç seri var ve Betsy de onlardan biri, okuması dediğim gibi çok keyifli. Yedinci kitaba hemen başlamadım çünkü serinin devamı henüz Türkiye'de çıkmadı ve ben de hemen bitsin istemiyorum=)

Vampirleri, fantastik hikayeleri ve çik-liti sevenler hepsinin kombini bu muhteşem seriyi kesinlikle kaçırmamalı.

Puanlama:




3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ölümsüz ve bekar'ı okuyorum şu an :) güzel gidiyor, diğerlerini de okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. @♥Unicorn♥ gerçekten çok eğlenceli, su gibi akıp giden bir seri;))

    YanıtlaSil