8.07.2012

Chii's New Home 1 (Chi's Sweet Home)


Orijinal ismi: Chii's New Home 1 (Chi's Sweet Home)
Yazar:  Kanata Konami 
Tür: Manga
Dil: İngilizce
Seri: Birinci Kitap
Sayfa sayısı: 168

Tanıtım Yazısı: Chi is a michievous newborn kitten who, while on a leisurely stroll with her family, finds herself lost. Seperated from the warmth and protection of her mother, feels distraught. Overcome with loneliness she breaks into tears in a large urban park meadow., when she is suddenly rescued by a young boy named Yohei and his mother. The kitty is then quickly and quietly whisked away into the warm and inviting Yamada family apartment...where pets are strictly not permitted.

Kapak Tasarımı: Oldukça sevimli bir manga Chi's Sweet Home. Çizimleri o kadar sevimli, o kadar güzel ki, keşke böyle bir kedim olsa dedirtiyor. Bu sevimli çizimlere bayılmamak elde değil!

Yorumum: Yeni tabletimden blogda ve twitter'da sık sık bahsediyorum biliyorsunuz artık. Benim tabletimin olmasının en güzel yanı renkli okuma yapabilmem yani çok sevdiğim çizgi romanlarımı ve mangalarımı okuyabilecek olmam. Hemen bir çizgi roman/manga okuma programı yükledim android marketten ve ilk olarak elimde ne zamandır beklettiğim bu mangayı okudum: Chi'nin Yeni Evi. 

Özellikle çizimlerine bayıldığım bu manganın konusu hafif ve kolay okunabilir türden, ben bir iki günde bitirdim bu mangayı ve çok severek okudum. Chi o kadar tatlı ki yeni eve alışma sürecinde onunla birlikte hem gülüyorsunuz hem de arada bir hüzünleniyorsunuz. Keşke bir kedim olsa dedirtiyor bu manga insana=)

Eğer sevimli hikayelerden ve manga okumaktan hoşlanıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim=)

Puanlama: 



1 yorum:

  1. merhaba :) bu söz ettiğiniz programın ne olduğunu öğrenebilir miyim.
    Ayrıca çizgi roman ve manga'lara nereden ulaşıyorsunuz.
    İngilizce romanlar beni sıkıyor, bu şekilde çizimli eserlerle eğlenceli kılmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil