26.08.2012

Cumartesi Balkon Keyfi ve Nefes



Tatilimin son günlerini en verimli şekilde geçirmeye çalışıyorum, dün de balkonda keyif yaptım bir güzel aslında şu anda da balkondayım yine aynı moddayım ama fotoğraflar dünden.

Nefes'e Cuma gecesi başladım ve Cumartesi gecesi de bitirdim. Kolay okunan bir kitaptı, ancak genç-yetişkin türünde olmasına rağmen ben kitabı daha çok çocuksu buldum. Bu türün diğer çağdaş yazın örneklerinden farklı olarak basit bir dili ve çocuksu bir havası vardı. Baştan sona ne olacağı belli olmasına rağmen kolay okunabildiği için sırf meraktan kitabı bitirdim ama öyle bir bitti ki sonundan hiçbir şey anlamadım. Sonra şüphelendim böyle saçma bir son nasıl olur diye ve aklıma gelen birşeyden ötürü kitabın ebook formatını indirdim ve aklıma gelen başıma gelmiş oldu. Meğer kitabın son sayfası eksikmiş! Bunun üzerine ben de ebooktan son sayfayı okudum ve tahmin ettiğim şekilde kitap sonlandı.

Kitap bir yaz kitabı ve genç yetişkinden öte daha çok ilk gençlik yıllarında olanlar için yazılmış. Seri olmamasına sevindim uzaması sadece daha sıkıcı olurdu.

Kitap için puanım: 

Şimdi elimdeki çok sevdiğim CADI kitabına devam ediyorum=)



4 yorum:

  1. Oyyy Güngör yine beni benden aldın fotoğraflarınla :))

    YanıtlaSil
  2. Buda benimki :)

    http://kitapmaceralari.blogspot.com/2012/08/pazartesi-fotosu-1.html

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Güngör, ben blogunuzu uzun süredir takip ediyorum ve bir blog açtım. Sizi dost sitelerime ekledim :)

    Sizden bir şey rica edecektim, DEX yayınlarından çıkan Melek serisinin ikinci kitabını okuduysanız hakkında bilgi alabilir miyim? Ben birince kitabı okudum ve çok beğendim fakat serinin ikinci kitabını pek sevemeyecekmişim gibi geldi. İlk kitaptan soğumamak adına ikinci kitap hakkında bilgi edinmek istiyorum :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. @Aylin♥ Çok teşekkür ederim. Ben de bahsettiğin seri mevcut ama henüz okumadım ikisini de;)

    YanıtlaSil