7.01.2013

Kar Okumaları ve Kar Tatili Üzerine

Dışarıda kar yağıyor ve siz sıcacık evinizdesiniz, o zaman yapılacak en güzel şey nedir? Tabii ki sıcak bir içecek eşliğinde kitap okumak =D En azından benim için öyle. Bugün iş yerinde hep onu düşündüm şimdi evde olsam da aynen bu anlattığım şekilde kitap okusam diye =) Benim bulunduğum şehirde okullar tatil edildi ama ne yazık ki bizim üniversiteden ses yok ve kar da yağmaya devam ediyor, sabah işe gitmek oldukça zor olacak ve birçok öğrenci gelemeyecek buna eminim. O yüzden şimdiden okula ara verildiğini söyleseler çok güzel olur. Bir de tatil istememizi eleştirenler var twitter'da falan görüyorum, ben kendi adıma  1 gün bile tatil yapmadan senelerce çalıştığımı biliyorum, şimdi karda, buzda bir gün tatil yapmayı istemem suç mu? Ayrıca boş konuşan insanlara şunu da söyleyeyim işe gidilmeyen günlerin telâfisi mutlaka yapılır, yani hiç kimse mağdur olmaz böyle durumlarda. O yüzden birşeyler atıp tutmadan önce biraz mantıklı düşünmekte yarar var.



Bu gecenin okuması Obsidiyen olacak, yanında da sahlep eşlik edecek diye düşünüyorum--henüz karar veremesem de =) Eğer yarın tatil olursa da güzel bir okuma planı yapacağım kendime, boş vakitleri değerlendirmek lazım =)

Bu arada çok güzel kitaplar aldım ve kargodan da şahane kitaplar geldi (DEX - Doğan Kitap). Hepsini paylaşmak istiyorum ama video çekmeye vakit bulamadım şu sıralar, belki fotoğraflı yazılar yayımlarım ;)

Sizin kar okumalarınız neler? Paylaşırsanız sevinirim ;)

Keyifli okumalar.


8 yorum:

  1. benim kar okumasını biliyorsun Gece Avcısı eheheh. bu arada kupaya bayıldım ^^

    YanıtlaSil
  2. tüm gün ben de tek birşey düşündüm evde camın karşısında kar eşliğinde kitap okumak... elimde "az seçilen yol" var bu aralar... keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  3. @Sycorox Kupayı uzun zaman önce Paşabahçe'den almıştım, belki hala vardır;)Keyifli okumalar ;)

    @sıradan biri sana da keyifli okumalar ;)

    YanıtlaSil
  4. Kar yağarken cam kenarında kitap okumak kadar güzeli de yoktur hani. Bugün burada da toz gibi garip bir kar vardı, montta iz bile bırakmıyordu. Benim kar(ımsı) okumam da iki bardak kahve eşliğinde Fırtına Büyücüsü oldu. İyi okumalar. :)

    YanıtlaSil
  5. @subirikintisi Güzel kitap, keyifli okumalar;)

    YanıtlaSil
  6. İzmir'de kar yok ama ben de memleketimde olduğum zaman kar okumalarına bayılırımm.Şimdilik kış okumam diyelim Filler İçin Su.Obsidiyen'i de bir kaçblogda görmştüm güzel mi konusu ne merak ediyorum belki bir yorum yazısı yazarsınız sevgiler

    YanıtlaSil
  7. suanda işteyım ve sakaryada lapa lapa kar yağıyor ve aklımda sıcak cayımla kıtap okuma dusuncesı dolasıp duruyor.

    YanıtlaSil
  8. Güngör'cüm fotoğrafına bayıldım, içimi ısıttı hemen:) ben şu ara Anna Karenina'yı okuyorum, karla güzel gidiyor:)

    YanıtlaSil