1.01.2013

Mutlu Yıllar!


Hepimize mutlu, sağlıklı ve bol kitaplı güzel yıllar! Evet sağlık gerçekten çok önemli, ben 4 gündür o kadar hastayım ki yeni yıla girdik mi onu bile anlayamadım=)) Aslında bugün kendimi daha iyi hissediyorum ve sonunda blogumda güncelleme yapabildiğim için mutluyum;)

Bu yukarıya koyduğum fotoğrafı çok seviyorum, geçen sene de yeni yıl yazımda bunu kullanmıştım, o kadar tatlı ve keyifli bir fotoğraf ki=)

Yeni Yıla girmek sanki herşeyi sıfırlamak gibi=) Mesela bu açıdan en sevdiğim şey goodreads okuma hedefimin sıfırlanmış olması=D Bugün kendime bu sene için yeni bir hedef belirleyeceğim. Geçen sene hedefim 50'ydi hatta sevgili Simay da böyle bir hedef koyabileceğimiz bir etkinlik düzenlemişti ona da katılmıştım. Ama sonuç tabii ki hüsran, 50 sayısı hedef olarak çok az olmasına rağmen yine tutturamadım. Bu sene hedefim kesinlikle daha yüksek olacak ve bu benim için son derece motive edici bir olay, umarım hedefime ulaşırım.

Ve hedefim...
Gördüğünüz üzere 120! Umarım bu hedefin aşağısında kalmam ve hatta daha fazlası ile 2013'ü tamamlarım=)) goodreads güncellendi ama tabii ki vikitap'ı da güncelledim, ben goodreads'i daha aktif bir şekilde kullanıyorum ama umarım vikitap'da da aktif olabilirim bu sene.

Evet umarım hepimiz için bol kitaplı bir sene olur 2013 =)


10 yorum:

  1. wowww hedef müthiş.umarım hedefine ulaşırsın:)
    120 çokmuş yahu ben 45 koydum hedefimi şimdilik:)

    YanıtlaSil
  2. geçmişler olsun! iyi ki hatırlattınız, ben de kendime hedef koyayım.. 40 ile kendimi korkutmadan başlamayı düşünüyorum :) mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  3. @maviumut hedefi yüksek tuttum bakalım bu sefer;D İyi okumalar;)

    @sıradan biri güzel oluyor böyle hedef koymak, okumaya teşvik ediyor;)

    YanıtlaSil
  4. Ben de geçen sene 80 kitap okudum yaklaşık olarak,bu seneki hedefim 90 kitap.
    Umarım hedeflerimize yaklaşabiliriz,bol okumalı bir sene olsun :))

    YanıtlaSil
  5. ben geçen sene kaç kitap okudum saymadım.. ama en az 50-60 civarında olduğuna inanıyorum, bu sene kendime 100 hedefi koyuyorum ve mutlaka not alacağım! evet karar verilmiştir, motivasyon için çok çok teşekkürler. mutlu ve bol kitaplı seneler sana ^^

    YanıtlaSil
  6. @crystalll evet umarım bol okumalı bir sene olur=D

    @what's next evet motivasyon için oldukça güzel birşey hedef belirlemek;))

    YanıtlaSil
  7. Ben hedefimi tutturdum. Ama biraz geç başlamıştım ve 20 kitap hedef yapmıştım. Bu sene ki hedefim 100! :D Bakalım bunu da tamamlarım inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. @KitapAyracı evet umarım bu sene hepimiz ulaşırız hedefimize =D

    YanıtlaSil
  9. @Simay Teşekkürler ;))

    YanıtlaSil