2.02.2013

Sherlock Holmes Okumaları


Daha önce üniversitede ders için ve daha sonra da birkaç kez Sherlock Holmes kitaplarını okudum ama herşeyi sırasıyla okuma gibi bir takıntısı olan ben, bu seneki hedeflerim arasına okuduklarım da dahil olmak üzere sırasıyla Sherlock Holmes kitaplarını okuma kararını da ekledim. Bütün kitapları ebook formatında ve İngilizce olarak okuyacağım.

İnternette biraz araştırdığınızda aslında bir sıra takip etmeden de rahatlıkla okunabileceği yazıyor, ancak ben dediğim gibi sırasıyla okumayı seviyorum ve orjinal dilindeki isimlerine göre Goodreads'ten aldığım sıralama şöyle;

  1. A Study in Scarlet
  2. The Sign of Four
  3. The Adventures of Sherlock Holmes
  4. The Memoirs of Sherlock Holmes
  5. The Hound of the Baskervilles
  6. The Return of Sherlock Holmes
  7. The Valley of Fear
  8. His Last Bow
  9. The Case-Book of Sherlock Holmes

3 yorum:

  1. Müthiş zeki dedektif Sherlock'u çcukluğumdan beri ismen tanıyordum tabii ki ama öykülerini daha yeni okudum. Artık sıkı bir fan'ıyım kendisinin. Çok zevk alacağına eminim. Zevkli okumalar...

    YanıtlaSil
  2. Bu benim de yapmak istediğim bir şeydi ve bende de sırayla okuma takıntısı var :) Sıralamayı da paylaşmışsın gerisi tembelliğim ve benim aramda :)

    YanıtlaSil