28.02.2013

Tüyap Bursa 11. Kitap Fuarı


Hazır etkinlik programı da belli olmuşken blogumda da duyurayım istedim. Tüyap Bursa 11. Kitap Fuarı gördüğünüz üzere 9-17 Mart tarihleri arasında gerçekleşiyor. Ben şöyle bir etkinlik programına baktım da bu sene ilgi çekici söyleşiler ve güzel imza günleri var. Benim için yılın en güzel zamanı Kitap Fuarı zamanı =) İş yoğunluğunda fırsatını bulup gitmek istiyorum, uzun süredir kitap almıyorum çünkü okunacak kitaplarım fazlasıyla mevcut kitaplığımda ama kitap fuarı önemli benim için, güzel ve özel kitaplar bulmak hoşuma gidiyor =)



10 yorum:

  1. Bir iki hafta önce Bursa Kitap fuarı'nın haberine denk gelmiştim fakat etkinlik programı belli değildi ve benim aklımdan çıkmıştı. Paylaşım için çok teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. O kadar üzüldüm ki orada olamayacağım için. Bursa'da olduğum 4 sene boyunca hiçbirini kaçırmadım. Ama artık Mersin'deyim ve Tüyap buralara pek uğramıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de İstanbul'dakine gidemediğim için aynı duyguları yaşıyorum; umarım yakınınıza uğrar güzel bir kitap fuarı =)

      Sil
  3. darısı çukurovanın talihsiz insanlarına.

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok heyecanlıyım,çook az kaldı :)

    YanıtlaSil
  5. selamlar; kitap fuarını ziyarete gideceğim, fırsat bulabilirsek bir kahve içmek ister misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ama çok yoğun bir program arasına sığdırmaya çalışacağım Kitap Fuarı'nı o nedenle mümkün olmayabilir.

      Sil