7.03.2013

Dünya Kitap Günü!


Dünya Kitap Günümüz kutlu olsun! Bu sene 16. Dünya Kitap Günü 100'ü aşkın ülkede kutlanmakta. Yayınevleri, yazarlar, okurlar, çizerler... kitaplarla ilgili herkesin günü bugün. Bu mutlu güne ben de blogumda yer vereyim dedim. Yabancı birçok yayınevi ve yazar gün dolayısıyla etkinlikler yapıyor, özellikle Penguin Yayınevi pek şahane kitaplar hediye ediyor bugün ^o^ Şu an için ülkemizde bir etkinliğe rastlamadım ama sizin haberiniz varsa yorumlara yazarsanız sevinirim ;) Dünya Kitap Günü'nün sitesi için buraya tıklayabilirsiniz;)

Keyifli okumalar, musmutlu kitap günlerine ^o^


6 yorum:

  1. haberim yoktu ya da vardı da unuttum :)Ama bu günümüz kitap okurları için kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  2. merhaba;blogunuzu yeni kesfettim ve hemen üye oldum :)
    sizi de benim bloguma beklerim :) mutlu edersiniz beni
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. sayinizde ogrendik ama ben geçirmisim, neyse hadi hayirlisi olsun sene unutmayiz insallah. ne ilginc bir blogunuz var;)

    YanıtlaSil
  4. bir kaç gün farkla gördüm kitap gününü ama olsun, yine de keyifli kitap günleri:)

    YanıtlaSil