30.03.2013

KAFT Tasarım


Ben tişört giymeyi çok seven bir insanım. Özellikle değişik tasarımlara; beğendiğim kitaplarla, yazarlarla, dizilerle filmlerle... ilgili farklı tasarımlı tişörtlere bayılıyorum. O yüzden Salı günü KAFT'tan aldığım mail çok ilgimi çekti ve hemen websitelerine girip, tasarımlarını inceledim. Tasarımlarının hepsi birbrinden güzeldi ama özellikle bir tanesine vuruldum diyebilirim ve tabii ki hemen siparişimi verdim;)


Siparişim bana belirtilen tarihte yani Perşembe günü elime ulaştı. Gerçekten çok hızlı bir alışveriş olması beni çok mutlu etti, 2 gün gibi kısa sürede gelen bir internet alışverişi kimi mutlu etmez ki =)


Ve işte o muhteşem tişörtüm ^o^ Gördüğünüz üzere Edgar Allen Poe! POE, Onur Can Çoban tasarımı ve elime aldığımda yumuşaklığıyla bir kez daha vuruldum tişörtüme diyebilirim. Güzellik kaliteyle birleşince daha bir mutlandırıyor insanı ^.^


Kısacası KAFT'a çok teşekkür ediyorum. KAFT ekibi başarılı bir çıkarmışlar, ben çok memnun oldum. Ayrıca yalnızca tişört değil, farklı tasarımları da var, hepsi beğenilesi ^o^

KAFT tasarımlarını incelemek isterseniz, ulaşabileceğiniz yerler:





Şimdi ben tişörtümü giyip biraz Poe okuyayım ^.^



4 yorum:

  1. Benimde bir Poe tişörtüm var:))
    Seçtiğim bir fotoğrafı bastırmıştım tişörte.
    İyi günlerde kullan, çok çok beğendim.
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ;)) Keyifli okumalar ;)

      Sil
  2. Sizin sayenizde siteye girip baktım. Çok uygun fiyatlara harika t-shirtler var. Ben de mutlaka alacağım, öyle görünüyor. :)Size de hayırlı olsun bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler;) Güzel indirim de yapmışlar şu sıra, kaçırmamak lazım :)

      Sil