7.04.2013

Defter + Kalem = Yazı / Çizi


[Kaynak: http://www.humansofnewyork.com/post/35139583450/a-glimpse-into-the-journal-of-a-quite]

16 yaşındaki bir kızın günlüğüymüş bu defter. Ben böyle defterler görünce bir mutlu oluyorum sormayın =D Zaten biliyorsunuz kırtasiyeyi çok seviyorum, bu nedenle kırtasiye ile ilgili blogları ya da blog yazılarını takip etmeye de bayılıyorum, hele bir de "güzel yazılar" gördüm mü nasıl mutlu oluyorum, ilhamla doluyorum anlatamam =D Kalem, defter incelemelerine o nedenle bayılıyorum, ben de yapacağım blogda bakalım ;) Ben yazıya çok önem veririm, güzel yazanlara, düzenli defter tutanlara, not alanlara, çeşitli renk kodlamalarıyla yazılar yazanlara bayılırım; ben de öyleyim çünkü =)) Bir de kendim biraz büyük yazdığım için sanırım büyük yazanlar da ilgimi çekiyor =) Günümüzde teknolojinin ilerlemesi ve özellikle telefonların birçok amaçla kullanılmasıyla deftere kaleme bile ihtiyaç duymadan her türlü yazınızı bu gibi aletlere yazabiliyorsunuz, ama ben hiçbir zaman buna alışamayacağım sanırım, çantamda defterlerim, kalemlerim olmadan dışarı adım atmam ya da evde defterlerim, kalemlerim yanımda olmadan oturmam =) Seviyorum ben böyle yaşamayı, benim için mutluluk kaynağı bütün bunlar ^o^

İşte bu fotoğrafı da bütün bu nedenlerden ötürü sevdim; ilham veriyor bana ;))


3 yorum:

  1. Ben de bayılıyorum böyle defterlere!
    Benim de var hatta böyle bir sürü günlüğüm, odamın en gizli yerlerinde, özenle sakladığım :))

    YanıtlaSil
  2. Günlüklerim benim çok düzenli olurlar ve bu tarz günlüklere hep imrenmişimdir! Kırtasiye ürünleri benim bağımlılığım gerçekten bende bayılıyorum ve iyi bir şey gördüğümde almadan edemiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle defterler seni mutlu ediyorsa belki bunlara bakmak istersin :)
    http://kecelikalemler.blogspot.com/2013/04/defterler-defterler-defterler.html

    YanıtlaSil