24.04.2013

Renkli Kitap Twitter



Başlık tanıdık geldi mi? =) Bu başlıkla daha önce de burada bir yazı yazmıştım. Önce onu hatırlayalım:

"Daha önce biliyorsunuz bir twitter hesabım vardı ancak onu kapattığımı ve artık blogum adına twitter kullanmadığımı yazmıştım, ama bir kez daha belirtme gereği duydum. Çünkü dün dikkatimi çekti twitter'da 3 tane Renkli Kitap hesabı var, kesinlikle bu kişilerin benimle ya da blogumla uzaktan yakından bir ilgisi yoktur. Blogumu takip edebileceğiniz yerleri dünkü yazımda da belirtmiştim aynı zamanda sayfanın sağ tarafında yer alan butonlardan da takip edebileceğiniz diğer sitelere ulaşabilirsiniz.
Kısacası Renkli Kitap twitter'da yoktur."
Ben twitter hesabımı blog + kişisel bir hesap olarak kullanıyordum ama "kişisel" olarak kullanmanın pek de uygun olmadığını ve kendime özel bir twitter hesabım olmasının gerektiğini düşündüğümde hesabımı kapatmıştım ve sonrasında burada da belirtmiştim. Ancak işin üzücü yanı takip etmek istediğim, çok sevdiğim bazı blogger dostlarımdan ayrı kalmak, blog paylaşımlarımı yapamamak oldu -- ki twitter çok yaygın bir kullanıma sahip olduğu için ülkemizde, bu durum blog için bir hata oldu. Bir de üzerine yukarıdaki yazımda belirttiğim, benim blog ismimi kullanan diğer hesapları görünce daha da moralim bozulmuştu ki sonrasını biliyorsunuz.

Sonuç tahmin edebileceğiniz üzere bu hatamı düzeltmek oldu; yeni bir twitter hesabı açtım ve çok şükür =) kendi blog ismimle açabildim: https://twitter.com/RenkliKitap

Biliyorum benimle aynı şeyi düşünüyorsunuz; bu sene aldığım kararlardan hep geri dönüyorum ;) Video'larıma geri döndüm, twitter'a... çok sevdiğiniz şeylerden vazgeçmek zormuş, en önemlisi de sinirle bazı kararlar almamak ;)

Kısacası twitter'a geri döndüm ama kişisel olmaktan ziyade blog paylaşımlarım için kullanacağım;) Eğer takip etmek isterseniz, beklerim;)

Bu arada kullandığım diğer sosyal ağları da paylaşarak noktalayayım yazımı;))

Renkli Kitap Facebook sayfası: Tıklayın
Renkli Kitap instagram: Tıklayın
Renkli Kitap goodreads:  Tıklayın
Renkli Kitap tumblr: Tıklayın
Renkli Kitap pinterest: Tıklayın

Her yerde de varmışım, twitter'da olmamak absürd olmuş =) Bu arada instagram'a bayılıyorum, tumblr'a genelde orada paylaştıklarımı yolluyorum. Pinterest'e kendim birşeyler yüklemedim ama orada 'board' oluşturmak çok eğlenceli, çok keyif alıyorum. Goodreads'te ortam zaten bir harika ;D Facebook'u pek sevmiyorum ama yeni yazılarımı duyurmak için fena değil;)





1 yorum:

  1. Bazen benim de verdiğim karardan döndüğün oluyor :)
    Ama facebook ve facebook dışında başka bir sosyal medya yok. Kullanmayı da pek düşünmem, tabi bu sözümden ben de dönmezsem. Facebook sayfandan takipteyim.

    YanıtlaSil