1.06.2013

Diren Gezi Parkı! ~ Occupy Gezi!



Dünya medyasının bile sessiz kalmadığı direnişe Türk Medyası yer vermiyor! İnternetten en doğru bilgileri şu an Twitter'dan alabiliyoruz özellikle şu hashtagleri takipte kalın: #direngezi #SesVerTürkiyeBuÜlkeSahipsizDeğil #direngeziparki.

BBCWorld ve CNNint saat başı haberler yapıyor, internet üzerinden Açık Radyo canlı yayında: http://www.yayinonline.com/asx/radyoplayer.asp?rd=acikradyo

Bu imkanlara sahip olmayan tanıdıklarımıza da neler olduğunu anlatmaya devam edelim zira TV'de ve Gazetelerde göremiyorlar.

Milli birlik ve beraberliğimizin çok önemli olduğu şu günlerde birbirimize destek olmaya devam edelim. Unutmayın:

"Bir ulus, sımsıkı birbirine bağlı olmayı bildikçe yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez."- Mustafa Kemal ATATÜRK 


4 yorum:

  1. Lütfen blogdan ya da Twitter Facebook dan duyuralım pes etmeyelim. Eğer sindirilirsek tam şu an bir daha asla sesimizi çıkaramayacağız!!!

    Ve lütfen herkes bulunduğu şehrin toplanma alanlarında toplansın!!!

    Ses ver Türkiye Cumhuriyeti!!!

    Paylaştığın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim yazdıklarınız için.

      Sil
  2. dün gece uyumadım, sabah 5'e kadar direnişi takip ettim, birkaç saat uyuyup kalktığımda ilk gördüğüm o yukarıdaki fotoğraf idi. çok mutlu oldum. bugün taksim'e çıktık dostlarla, parkta kafası kıyak gençlerle çimenlerde oturduk, bisküvileri paylaştık:) mutluyum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geç yatmıştım ve sabah görmüştüm bu fotoğrafı, oturdum ağladım mutluluktan. Zaten birkaç gündür hep ağlıyorum kimi zaman üzüntüden ama kimi zaman da umudun getirdiği mutluluktan;)

      Sil