22.06.2013

Hafta Sonu Planları


♥ Kitaplığımı ve aynı zamanda çalışma masamı düzenlemem lazım.

♥ Kitaplığımı düzenledikten sonra okunmayı bekleyen kitaplar listemi güncellemem gerekiyor. Uzun zamandır bir güncelleme yapamadım, kitaplıkta ne var ne yok göremeli, elden çıkarılacakları kitapçıya götürüp yeni kitaplar almalı;) Aynı zamanda almayı düşündüğüm kitaplara yer açabilecek miyim bir bakmalı =D

♥ Yakın zamanda okumayı planladığım kitapları seçmeliyim. Uzun süren sıkıntılı "okuyamama" günlerinden sonra kendime güzel bir yaz planı oluşturmak istiyorum;))

♥ Ve tabii ki yeni bir kitaba başlamalı, şöyle hafta sonu okuyup bitirebileceğim bir kitap seçersem de çok iyi olur doğrusu ;)

♥ Yazılmayı bekleyen birkaç blog yazısı da var, vaktim kalırsa onları da yazmaya çalışacağım;)

Benim hafta sonu planlarım şimdilik bu kadar, tabii araya birkaç farklı aktivite de sığdırabilirim;) Siz neler yapmayı planlıyorsunuz bu hafta sonu? Hepimiz için şahane bir hafta sonu olsun ^o^

8 yorum:

  1. Kralların Çarpışması Kısın II'yi bitirmek sanırım en büyük hedefim, yeni bir kitaba geçmek istiyorum artık. =) Bunun dışında geçen bahar yarım bıraktığım dizilere devam etmeye başlamak istiyorum ve temizlik de yaparım kesin. =)) Bu arada pembe defteri çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bak dizileri unutmuşum, benim de devam etmemem ve bitirmem gerekenler var - Once Upon a Time, Pretty Little Liars gibi ;)

      Sil
  2. Benim bir sorum var :)Yukarıda ve diğer resimlerinde gördüğüm çok şirin defterlerin var. Bende de var bir sürü, ne zaman görüp beğensem hala alırım, çok seviyorum çünkü. Ama sorunum, onları nasıl kullanacağımı bilmiyor olmam :/ Gereksiz şeylerle doldurmaya kıyamıyorum. Sen nasıl kullanıyorsun, önerilerin var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de kıyamıyorum =) Benim de kullanılmayı bekleyen defterlerim var =) Ama yine de onları kullanıp, yenilerini alma düşüncesi bazı fikirler veriyor bana mesela; blog için defter tutmak, kitapalrla ilgili notlar aldığım defter(ler), günlük hayatla ilgili, iş güçle ilgili defterler tutmak gibi;)

      Sil
  3. aa olabilir :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar gerçekten de büyülü dünyalara açılan birer pencere değil mi? Bizim gibi insanlar birleşip kitap ülkesi kurabilir aslında =)

    YanıtlaSil