17.09.2013

Gençleri Okumaya Teşvik Etmek İçin...


Geçenlerde çok güzel bir e-mail aldım; bir lise öğretmeni kütüphane düzenleme / oluşturma komisyonuna seçilmiş ve öğrencilerin severek okuyacakları ve okumayı sevecekleri kitaplar olsun istediğini bu nedenle de takip ettiği kitap bloggerlarından yardım istemeyi düşünmüş. Ben açıkçası bu mail karşısında çok mutlu oldum ve kendisine bununla ilgili blogumda yazı yazabileceğimi hatta kendisine kitap göndermek isteyenler için bu kişilere adresini iletebileceğimi söyledim. Bunun üzerine o da kitap gönderilmesinden mutlu olacağını, ancak endüstri meslek lisesinde olduğunu ve okumaya teşvik etmek önceliği olduğunu, "Ona uygun ağır olmayan güncel kitaplar olursa sevinirim belirtirseniz" diyerek de bir ricada bulunmuş.

Açıkçası bu e-maile çok mutlu oldum ve bir faydam dokunabilirse bu gençlere çok sevineceğim. Kendisine katılıyorum bu yaş grubunu okumaya teşvik etmek çok önemli bu nedenle onların seveceği türde kitaplar gönderilmesi çok iyi olur.

Eğer yardımcı olmak isterseniz adres şöyle;

Güvercinlik Endüstri Meslek Lisesi
Etimesgut/Ankara

E-maili gönderen öğretmenimizin ismini vermiyorum burada ama adres açık olduğu için gönderilen kitaplar kendisinin eline geçer diye düşünüyorum; postaya "Kütüphane Düzenleme Komisyonu'na" diyebilirsiniz bence;)

Keyifli okumalar,


1 yorum:

  1. Umarım çok katılım olur.. Ne tatlı bir öğretmenmiş..Çok iyi yapmışsınız bu yazıyla..
    mutlu günler

    YanıtlaSil