29.09.2013

Hafta Sonu Okumaları;)

Ve bir hafta sonu yazısıyla daha karşınızdayım =D Bir iki haftadır yeni dönemin başlamasıyla yoğun olacağımı söylemiştim ki öyle de oldu zaten. İş hayatı bütün yoğunluğuyla devam ediyor ama ben çok şükür okumaya fırsat bulabiliyorum ;) Sanırım yine en aktif olduğum yer instagram ki orası gerçekten bambaşka keyif dolu bir ortam; bi açıdan foto blogging öyle değil mi? Özellikle şahane fotoğrafları olan kitap severlerin profillerine bakmalara doyamıyorum =D

Agatha Christie Okumaları için okuduğum kitabımı bitirdim ve daha önce de tahmin ettiğim üzere ben bu etkinliği bir kitapla tamamlayabildim =) Ama bu bile benim için harikaydı, etkinliklere katılma konusunda kötüyüm sanırım yani "zorunlu" hissediyorum kendimi okurken ve ne yazık ki pek keyif alamıyorum böyle olunca, resmen kitap elime ağır geliyor ama bu demek değildir ki bu etkinlikleri desteklemiyorum aksine bayılıyorum bu etkinliklere katılanlara. Özellikle instagramda popüler olan Kitap Kardeşliği muhteşem bir etkinlik, her ay seçtikleri kitaplar ve herkesin aynı kitabı okuması müthiş keyifli bir etkinlik ve ben de takip etmeye bayılıyorum. Agatha Christie etkinliği için de sevgili Biblio'ya tekrar teşekkürler ;)


Şu sıralar ne okuyoruma gelecek olursak; pek sevgili Neil Gaiman'cığımın American Gods kitabına başladım. Daha önce de dediğim üzere Neil Gaiman'ı okumayı çok seviyorum özellikle Sandman çizgi romanlarına hayranlığımı tarif edemem =) American Gods'ı ingilizce okuyorum ve açıkçası çok karışık gibi gözüken bir kurguya sahip olsa da yine o tanıdık ve bilindik Neil Gaiman yazımıyla hikaye kolaylıkla içine çekiyor, ben de çok severek okuyorum.



Tabii yanında hala bitirmediğim (evet bilerek ağır okuyorum) Yazarın Odası var ki çok seviyorum bu kitabı. Yazarların röportajlarını okumak çok çok keyifli, bitmesin bu kitap =)


Bu arada çalışma odamızda ufak değişiklikler yaptım, nasıl olmuş? ;)

Siz neler okuyorsunuz bu günlerde?

Herkese keyifli haftalar, bol okumalar;))


3 yorum:

  1. ne güzel bi çalışma masası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışma masası değil aslında, 6 çekmeceli şifonyer;)

      Sil
  2. çalışma masan çok güzel olmuş güngör abla bende iskender palanın babilde ölüm istanbulda aşkı okuyoruum:))

    YanıtlaSil