10.11.2013

Biraz Alışveriş

Okunacak çok fazla kitabım olduğundan bu sene çok nadir kitap alışverişi yaptığım söylenebilir. Neil Gaiman'ı ne kadar sevdiğimi her fırsatta söylüyorum, hatta şu sıralar Kıyamet Gösterisi'ni okuduğumu da biliyorsunuzdur ( bu arada Gaiman'ın en harika kitaplarından biri); Yolun Sonundaki Okyanus da İngilizcesi çıktıktan kısa bir süre sonra İthaki tarafından da çeviride olduğu duyurulmuştu ve ben de sonunda kitapçıya ulaşır ulaşmaz aldım =) SabitFikir artık benim vazgeçilmezim oldu; bir edebiyat/kitap dergisinde bulmak/görmek istediğim her şey var, gerçekten çok seviyrum bu dergiyi.


Geçtiğimiz günlerde CNBC-e Dergi'nin Doctor Who ıvır zıvırları verdiğini görünce, uzun bir zaman sonra ilk kez dergiyi aldım. Tardisli olanın bir tarafında 10th diğer tarafında 11th Doctor var ve kendisi bir kitap ayracı=) Dalek bir etiket ve sol alt köşede flaş yüzünden pek belli olmuyor ama 50. Yıl özel bölümünün posterinin ufak bir magneti var. Dergiyi okumak da epey keyifliydi. Bu arada geçen gün özel bölümün trailerı yayımlandı; heyecan dorukta!! =D Aaa evet az kalsın unutuyordum; o yukarıda Angry Birds yumurta kutusunu içinden minik Angry Birds çıkacak diye aldım ama tam bir hayal kırıklığı oldu, çok saçma şeyler çıktı =/

Bu arada Witches of East End'i izlemeye başladığımı söylemiştim; şimdiye kadar yayımlanan bölümleri bitirdim ve epey keyif aldığımı şimdi heyecanla yeni bölümü beklediğimi söyleyebilirim =) Genç yetişkin türünde cadılı biraz Buffy The Vampire Slayer tadında hoş bir dizi;)





2 yorum:

  1. Yolun Sonundaki Okyanus'u fuardan aldım, kapağı gerçekten çok hoş. :) Bu arada Sabit Fikirler'i alacağım diyip duruyorum ama sürekli unutuyorum, bir ara alacağım umarım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabit Fikirler bazı sahaflarda da bulunabiliyor;) Keyifli okumalar;)

      Sil