16.01.2014

Matilda - Roald Dahl


Ne zamandır okumayı istediğim Matilda'ya başladım sonunda. Roald Dahl'ın hikayeleri çok keyifli oluyor, okumayı çok seviyorum ve Matilda'nın da kitapkurdu olduğunu bildiğimden hep ilgimi çekiyordu kitabını almak istiyordum ama ebook olarak elimde olunca sonunda dayanamadım ve başladım. Bitirmeme daha var ancak okuduğum kadarıyla beklediğimden daha farklı bir hikaye olduğunu söyleyebilirim. Ben biraz daha şirinlikler :)) bekliyordum ancak Dahl bu kitabında ciddi bir toplumsal eleştiri yapıyor ve her sayfada hemen hemen önemli mesajlar yatıyor. Bu açıdan da gerçekten önemli bir kitap olduğunu ve hemen herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum; çünkü kitap daha çok yetişkinlere, ebeveynlere ve toplumun belki de her kesimine ulaşmak, mesaj vermek istiyor. Çocuklardan ziyade yetişkinlerin okuması gereken bir kitap. şimdi hikaye nasıl sonlanacak merakla bekliyorum ;)



2 yorum:

  1. matilda şu zihin gücüyle kitapları hareket ettiren miydi aynı yazarın birde cadılar adındaki kitabını okumuştum o da güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar zihin gücüyle bir şey yapmadı ama henüz kitabı bitirmediğim için bilemiyorum =) Cadılar'ı ben de çook okumak istiyorum ;)

      Sil