26.02.2014

Birbirimize Kitap Hediye Edelim mi?



Sanırım blog dünyasında "hediyeleşme" şeklinde anılıyor bu tür etkinlikler :) Ben daha önce yazılarımda /eski videolarımda bahsetmiştim bu tür etkinliklere swap-bot.com'da defalarca yaptım ama genellikle yurt dışı bağlantılı oluyor o sitede;) Burada blogda da daha önce yaptım ama maalesef sorunlar çıktı ve zor oldu, yine de çok çok sevdiğim için bu tür etkinlikleri tekrar düzenlemek istiyorum. Tabii ki bu tür etkinliklerde bazı kurallar koymak önemli oluyor, o yüzden lütfen aşağıda yazdıklarımı dikkatli okuyup katıldığınızı belirten yorumu bırakınız ;)

1. Öncelikle bu, belirttiğim üzere bir tür "hediyeleşme" etkinliği. Bu etkinliğe aşağıda "katıldığını" belirten herkes katılacak (ve tabii ben de dahil :D ) sonra ben rasgele bir eşleştirme yapacağım ve eşler birbirlerine hediye olarak bir kitap gönderecekler.

2. Herkes yalnızca bir(1) kitap alacak, ancak isterlerse daha fazlasını da yapabilirler bu o kişiye kalmış :)

3. Herkesin email adresi yazılmış olmalı ki eşleştirme yapıldığında kişiler birbirleriyle adres değişimi yapabilsin (Lütfen posta adresinizi yazmayın aşağıya!)
.
4. Kitap göndereceğiniz kişinin ne tür kitaplar sevdiğini sorabilir ya da göndermeyi düşündüğünüz kitabı daha önce okuyup okumadığını sorabilirsiniz ancak herkes göndereceği kitap için kendi seçimini yapmakta özgürdür, "bana bu kitabı gönderin" şeklinde beyanlarda lütfen bulunmayın.

5. Lütfen göndereceğiniz kitaplar yeni olsun, herkes 2. el kitap okumak istemeyebilir.

6.Herşeyden önemlisi bu keyifli ve eğlenceli bir etkinlik olmalı hepimiz için; o nedenle lütfen kuralları dikkate alalım, birbirimizi kırmayalım ;)

7. Hızlı bir etkinlik olmasını istiyorum bu nedenle katılım için son tarih:  01. MART. 2014 ve ben eşleştirdiğim kişilerin listesini email adresleriyle birlikte 02. MART. 2014 tarihinde blogumda yayımlayacağım. Hediye kitaplarınızı 09. MART. 2014 tarihine kadar göndermeniz gerekmektedir.

Aşağıya "katılıyorum" demeniz ve email adresinizi belirtmeniz gerekmekte ;)

Umarım hepimiz için keyifli bir etkinlik olur! :D




17 yorum:

  1. İlk katılım benden olsun :) baskadildeaskk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben de katılmak isterim :)
    morbalkon@gmail.com
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. bendee bendee :) kevserbayram27@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Bende katılmak isterim :) snfelahh2@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bende katılmak istiyorum. :) maralsema@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Ben de katılırım=) nilsulinindunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Ben de katılmak istiyorum. Mail adresi yazmayın demişsiniz ama, herkes yazmış, benimki zaten blogumda mevcut sır değil:)
    lavinyaninruyasi@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksine; e-mail adresi yazılsın dedim, gerçek posta adresinizi yazmamanızı belirttim;)

      Sil
    2. Göz alışkanlığı sanırım onu e-posta olarak okumuşum:)

      Sil
  8. bende isterim:))zeyna57@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. ben de katılmak isterim..hayırlı günler...fzboncuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Ben de varım:))kemyycan@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. huh. i'm in...

    spuffyfan@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba bende etkinliğinize katılmak istiyorum. gulizar.52@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Ben de katılabilirim :)) okaliptusyapragi@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. son anda ben de katılıyorum:) drozlemersoy@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Katılan herkese teşekkürler ^.^ Yarın en geç akşama listeyi yayımlayacağım. Başlığı yorumlara kapıyorum ;)

    YanıtlaSil