16.03.2014

Tüyap Bursa 12. Kitap Fuarı

Bursa'ya senenin en güzel zamanı geldi. Ben ne yazık ki hâlâ hastayım =( Çok berbat bir gripmiş, grip gibi de değil kulak-burun-boğaz üçlüsü dışında bir sıkıntı yok =)) ama bu benim için en büyük sıkıntı; ders anlatamadım geçen hafta çok fena geçti ve hâlâ sesim tuhaf çıkıyor ve kulaklarım kısmen duymuyor=) Bakalım sabırsızlıkla geçmesini bekliyorum ama yine de dün fuarın ilk günü oradaydım tabii =)

Eşim ve arkadaşlarımla öğle civarı gittik ve doğrusu henüz eğitim fuarı da başlamadığı için sakin ve keyifli saatler oldu bizim için. Yaklaşık 2 saat orada kaldık, önceki senelere göre daha bilinçli alışveriş yaptığımı söyleyebilirim ve daha az süre geçirmek daha az yorucu olmasa da oldukça keyifliydi.

Aldığım kitaplar uygun indirimlerle benim oldu ama bazı almak istediklerimi ya bulamadım ya da istediğim indirimi alamadım. O nedenle en bilinçli alışverişi yaptığım için mutluyum.

Fotoğraf çekemedim henüz ama aldıklarımı zamanla paylaşmayı düşünüyorum;)

Fuar bitmeden birkez daha gitmeyi isterim ama hastalığım devam ederse büyük ihtimalle gitmem ;)

Şu sıralar Kış Gecesi Ejderhaları'nı okuyorum, az kaldı bitmek üzere ama araya bir Doctor Who kitabı sıkıştırdım;) Diziyi o kadar özlemişim ki Neil Gaiman'ın 50. yıl için yazdığı Nothing O'clock çok iyi geldi;)

Keyifli okumalar=)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder