20.07.2014

Cumartesi Eğlencesi XD

Bir Cumartesi eğlencesi olarak... çalışma odasını toparlamak =D Ama doğru; bence evin toparlamayı en sevdiğim köşesi sanırım çalışma odamız sonuçta temizliğe oradan başladım ve bitince de orada bıraktım XD 


Instagram'da paylaştığım kareler; iş bitince biraz keyif de yaptım tam oldu. Bizim için çalışma odası çok önemli, evin vazgeçilmezi. Özellikle benim bu kitap & kırtasiye merakımı da göz önünde bulundurursak bu oda kesinlikle önemli, gerekli =)

Sonrasında Sabit Fikir okuyup, biraz not aldım ama aynı zamanda dolma kalemle yazma çalışması da denebilir buna. Dün Instagram'da dediğim gibi dolma kalem kullanabilmek bence çok önemli bir maharet =D Her seferinde imtihan oluyorum =D ama sevgim de her seferinde artıyor. Bu kadar kırtasiye meraklısı olmama rağmen yıllardır dolma kalemle pek bir sıcaklık olmadı aramızda ama takip ettiğim bloggerlar + instagram hesapları sayesinde merakım çok çok arttı. İncelemeler, koleksiyonlar... her biri öyle güzel ki insaın ister istemez dolma kalem merakı artıyor ;))

Bugün de bol okumalı, bol yazmalı geçsin ;)


6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İçindeki gittikçe artan dolmakalem sevgisini görmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mutlu oluyorum; sizler kadar olmasa da bu konuda bilgi sahibi olmaya çalışmak da sevindiriyor beni =)

      Sil
  3. merhaba,
    yazdıklarınızı epeydir okuyorum, bu gelişimde bir de yorum ekleyeyim istedim. daha doğrusu bu yorumu yazmaya zorunlu hissettim. dolma kalemle düz yazdığınızı görüyorum, buna biraz takıldım. dolma kalemlerin varlık nedenlerinin bitişik eğik yazı yazmak olduğuna inanıyorum, düz yazmaya pek uygun değiller sanırım.

    bu noktada birkaç cümle yazarak deneme yaptım. gerçekten dolma kalemle düz yazmak çok zor, bunu nasıl başardığınızı anlamak için daha fazla deneme yapmalıyım :) eğer bitişik eğik yazı ile yazmaktan çok uzak değilseniz dolma kalemle yazmayı deneyin derim. bu şekilde dolma kalemleri daha çok seveceğinizi düşünüyorum.

    hoşça kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için =) Ben çok acemiyim dolma kalemler konusunda bu nedenle her türlü tavsiye beni mutlu ediyor. Dediğiniz şekilde normalde yazmaya hiç alışkın değilim ancak dolma kalemle yazarken zorlanma nedenim bu olabilir, sizin belirttiğiniz şekilde de yazıp, denemeler yapacağım =)

      Sil