5.08.2014

Eat. Sleep. Read & Ye. Uyu. Oku.


"Eat. Sleep. Read" bir tatilden başka ne beklerim =D Açıkçası son bir hafta (Ramazan Bayramı Haftası) çook yoğun geçti benim için ve pek tatildeymişim gibi hissetmedim. Koşuşturmaca bitip de şu söylediğim güzel aktiviteleri yapmaya başlayınca tatilde olduğumu anlamaya başladım. Belki de en doğrusu bugünden itibaren biraz tatil yapacağım demek ve umarım güzel, mutlu bir tatil olur ;)


Koşuşturmaca dedim ama aradaki küçük zamanları değerlendirmedim değil geçen hafta =) Bolca balkon keyfi yaptım sanırım; balkon keyfi de okumalı, yazmalı, çizmeli oldu tabii ki ;) Ayrıca Strangers in Paradise / Cennetteki Yabancılar'a başladım ve çook sevdim. Güzel bir çizgi roman okumaya başlayınca neden hep çizgi roman okumuyorum ki diye düşünüyorum; çok seviyorum çizgi roman, grafik roman ya da manga okumayı.




Bu da bol fotoğraflı bir yazı olsun;) Eğer beni Instagram'dan takip ediyorsanız fotoğrafları zaten görmüşsünüzdür; şu sıralar Instagram'sız yaşanmıyor =) Gerçekten ben çok seviyorum Instagram'ı, bir nevi micro blogging, anlık paylaşımlar&mutluluklar çok keyif verici oluyor ;) ve tabii ki oradaki dostluklar da bir başka ;)


11 yorum:

  1. Fotoğraflar süper olmuşş!! ^^
    Bolca oku bolca dinlen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^o^ Size de aynı güzellikleri dilerim ;)

      Sil
  2. benim gözüm kahveleri gördü sadece :)
    çok hoş bir tatil geçiriyorsun.. Allah bozmasın :P
    ben çizgi roman okumayalı yıllllaaarrr olmuştur belki :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim; kahvesiz olmuyor ama değil mi? =))

      Sil
  3. Dev ataş geçekten çok hoş.
    Sarasaları nederen temin ettiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zebra Sarasa'ları ben Notebook kırtasiye'den 3 alana 1 hediye şeklinde alıyorum =)) D&R'da da var ama benim için bu daha avantajlı oluyor tabii ;)

      Sil
  4. Manga ve çizgi roman okumayı ben de çok seviyorum yeni bir seri duymak benim için oldukça iyi oldu en kısa sürede ben de edineyim Cennetteki Yabancılar' ı. Fotoğraflar harika her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim =) Yalnız serinin ilk iki kitabı Türkçe'ye çevrilmiş, diğerleri İngilizce olarak bulunabiliyor ;)

      Sil
    2. 2. cildi de çevrilmiş ilkini alırken gördüm hemen aldım :)

      Sil
  5. Fotoğraflar çok güzel <3

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflarına yazı ve resim eklemek, efekt ve düzenleme için hangi programı kullanıyorsun?

    YanıtlaSil