27 Nisan 2014 Pazar

Haftanın Özeti ve Güzel Bir Pazar Günü


Bu hafta beni en mutlu eden şeylerden biri The Pen Company'nin çekilişinden kazandığım Sheaffer Ballpoint kalemimin gelişi oldu. Kalemin çok güzel bir ağırlığı var ve oldukça yumuşak yazıyor, rengini ben seçmedim ama çok beğendim :)


Bu cici washi tapeler IKEA'dan; eşim biraz sıkıntılı ve üzgün olduğum bir günde IKEA'dan gelirken bana bu tatlı hediyeyi aldı. Beni nasıl mutlu edeceğini çok iyi biliyor ^-^


D&R'da dolaşırken Keri Smith'in kitaplarını gördüm, hem box set halinde hem de ayrı ayrı satılıyorlardı. Ben bu en meşhurunu fotoğrafladım ama sanırım en sevdiğim "This is not a Book" :) Bi ara mutlaka almak istiyorum, böyle kreatif kitapları oldum olası sevmişimdir.

Hobbit bitti ve tabii ki büyük bir keyifle okudum; yıllardır kitaplığımda box set olarak duran The Lord of The Rings'e de başlamış oldum. filmleri öyle yarım yamalak izlemiştim ki iyi ki de hiçbir şey hatırlamıyorum; şu an Hobbit'ten sonra çok keyifli geldi doğrusu.


Bu arada hafta sonunda araya bu harika grafik romanı da sıkıştırdım. Sevgili kuzenimin hediyesi bu harika roman kısa sürede bitti ama inanılmaz keyif aldım; hem çizimlerinden, hem de hikayesinden. Instagram'da bu fotoğrafı paylaştığımda sevgili ayvalikkedisi şu yorumu yaptı,"Kızıl Ağaç'ı da tavsiye ederim. Muazzamdır, çizimleri zaten ayrı güzeldir. :)" Burada da paylaşmak istedim, çünkü ben not aldım, belki sizler de almak istersiniz ve kendisine tekrardan teşekkür ediyorum.

HelloGiggles'ı takip etmeyi çok seviyorum ve bu yazıyı daha önce kaçırışım bugün gördüm; New York'taki en iyi kırtasiye mağazalarından bahsetmişler aralarında gitmeyi çook istediklerim var ve bi gün yolumuz düşerse gidelim diye sizinle de linki paylaşayım dedim ;)

Özellikle Instagram'da ve tabii ki internette bloglarda kırtasiye ile ilgili yazıları takip etmeyi çok seviyorum, daha önce de söylemiştim. Instagram diyorum çünkü görsellik daha da keyifli oluyor, bugün de bolca böyle yerlerde gezindim, mutlandırıyor insanı bu güzellikler ^-^


Ve bir fotoğraf da bugünden. Mitoloji kitabıma ne zamandır bakmıyordum, arada tekrar okumak pek güzel :)

Herkese şimdiden iyi haftalar!

*Sürpriz kırtasiye paketi çekilişi devam ediyor! Katılmak için son tarih: 04.05.2014 ve link: Çekilişe Katılmak için TIKLAYIN!

18 Nisan 2014 Cuma

Hafta Sonuna Girerken...


Hafta sonuna girerken sizlerle internette gördüğüm, okuduğum, izlediğim bana ilham veren, beni mutlu eden bazı linkler paylaşayım dedim. Herkese şimdiden sağlıklı ve mutlu bir hafta sonu dilerim;)

Bugün her zamanki gibi takip ettiğim bloglarda neler oluyor diye bakarken, çok sevdiğim bir blogger olan sevgili Zeynep'in yeni yazısında paylaştığı videoyu keyifle izledim. Kendisi bir televizyon programına konuk olmuş ve çok güzel bir sohbet gerçekleştirmiş; buradan izleyebilirsiniz => http://www.banasikcayaz.com/2014/04/a-little-chit-chat-on-fountain-pens.html

Mürekkep Faresi yine blogunda harika bir yazı yazmış; Lamy Safari'nin yeni rengi çok güzel gözüküyor ^.^ Blog yazısı burada => http://murekkepfaresi.blogspot.com.tr/2014/04/lamy-safari-neon-coral-2014-special.html

Brain Pickings benim çok sevdiğim bir edebî blog. Bu yazıya da o kadar bayıldım ki her yerde paylaştım =) Edebiyattan ilham alınmış, kurmaca yemekler =) Yazı ve fotoğraflar burada => http://www.brainpickings.org/index.php/2014/04/16/fictitous-dishes

sevgili Unicorn'un enfes fotoğraflarına da ayrı bayıldım bu hafta. Jane Austen ilhamlı bu fotoğraflar şahane => http://unicorntutorials.blogspot.com.tr/2014/04/jane-austen.html

Coolpencilcase.com'a bayılıyorum, şu kalemkutu/organizerlerden çok istiyorum! =)) => http://www.pinterest.com/pin/80994493273032273/

Ve son olarak yine Pinterest'te kendimi kaybettiğim anlarda bulduğum harika bir board =) => http://www.pinterest.com/turquoise_erin/office-inspiration/


17 Nisan 2014 Perşembe

Okumak-Yazmak


Hobbit okumalarımdan bir kare :) Bu fotoğrafı hafta sonu çektim, pek bir keyifli gözüküyor, şu anda da orada olasım geldi :D Şu an işteyim ancak bugün öğleden sonra vaktim olabilir ve umarım biraz okuyabilirim; yoksa genelde uyumadan önce okuyorum ve fazla ilerleyemiyorum, aklım kitapta kalıyor :D


Sharpie kalemlerimi pek seviyorum, tam çizim yapmalık. Bunları seneler önce aldım aslında ama hâlâ sık sık kullanmaya kıyamam :D Bir de tabii her yerde bulunmadığından;))


Bir de Faber-Castell'in bu kalemlerine bayılıyorum. Biraz kalın uçlular ve yazması oldukça keyifli. Kâğıdın üstünde kayan ve hiçbir tutukluk yapmayan böyle kalemlerle yazmayı çok seviyorum.


Bu ay Sabitfikir yine dopdolu. Okumayı en sevdiğim edebiyat dergisi, hatta eski sayılarını edinip güzel bir koleksiyon oluşturdum ;)

*Sürpriz kırtasiye paketi çekilişi devam ediyor! Katılmak için son tarih: 04.05.2014 ve link: Çekilişe Katılmak için TIKLAYIN!


12 Nisan 2014 Cumartesi

Hafta Sonu


Cuma gününün tatil olmasıyla evde hafta sonu erken başladı bizim için. Bol bol dizi izledim - Pretty Little Liars'da 3. Sezonun sonuna yaklaştım, heyecan dorukta :) ve tabii kitap, yazı-çizi vb. aktivitelerle dinleniyorum.


Siz neler yapıyorsunuz bu hafta sonu? :)

*Sürpriz kırtasiye paketi çekilişi devam ediyor! Katılmak için son tarih: 04.05.2014 ve link: Çekilişe Katılmak için TIKLAYIN!


9 Nisan 2014 Çarşamba

Son Zamanlarda...


Yeni kitabım güzel illüstrasyonlarıyla Hobbit ve sıradakileri de görüyorsunuz; uzun bir dönem başka diyarlarda olacağım ;)


Bu ayki SabitFikir'in yanında bir de puzzle aldım D&R'dan. 


Küçük parçalarıyla epey uzun bir zaman geçireceğimizi gösterdi bana hafta sonunda :D


Bu fotoğraf diyor ki; benim eşim müttiiiş sürprizler yapar :D


Yakında araya bu grafik romanı sokacağım; Patrick Ness çok merak ettiğim bir yazar ;)

Çekiliş devam ediyor! Katılmak için son tarih: 04.05.2014 ve link: Çekilişe Katılmak için TIKLAYIN!










3 Nisan 2014 Perşembe

Sürpriz Kırtasiye Paketi Çekilişi!


Bugün içimden güzel bir çekiliş başlatmak geldi; benim kırtasiyeyi ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz ve benim gibi kırtasiyeyi çok seven birçok kişi olduğunu da paylaşımlar sayesinde ben de görüyorum :) Böylelikle bu seferki çekilişim kırtasiye üzerine olsun dedim ve küçük bir paket hazırlamayı düşündüm. Çekiliş için bir ay süre verince ben de paket sürpriz olsun, bu ay rahat rahat bir şeyler seçip alayım dedim :) Bu sefer rafflecopter kullanıyorum çekiliş için; yani bu aşağıda gördüğünüz kutudaki gerekli maddeleri yerine getirirseniz yanlarındaki sayı kadar çekiliş hakkı kazanıyorsunuz ve bu widget bana da büyük kolaylık sağlıyor, çekilişi kolayca gerçekleştiriyor. Yorumları kapıyorum, bir zorunlu madde dışında diğerlerini yapmak, çekiliş şansınızı artırmak size kalmış;)

Son katılım: 04.05.2014

a Rafflecopter giveaway


1 Nisan 2014 Salı

Mart 2014


İşte Mart ayında bitirdiğim kitaplar! Çok keyifli bir ay oldu benim için Mart ayı, hem sevdiğim bu kitapları bitirdim hem de Tüyap Bursa Kitap Fuarı'ndan çok güzel kitaplar aldım ve gelecek aylarda keyifle okuyacağım onları. Bu ay 4 kitap hiç de fena değil ve şu ana kadar 12 kitap okumuş olmak da hiç fena değil benim için =) Çünkü işim gereği öğrencilerimin kağıtları ya da diğer kendi mesleki notlarım, yazılar vs. de okuduğum için araya çok sevdiğim bu kitapları da sokmak çok çok iyi benim için =) Ama tabii önümüzdeki aylarda daha fazlasına hayır demem =) 

Şu sıralar Doctor Who SHADA'yı bitirmek üzereyim. Aslında Mart ayı listeme eklerim diye düşünüyordum ama işler yoğun ;) O bitince çok okumak istediğim bir kitaba başlayacağım ^o^

Sizin için nasıl geçti Mart ayı? ;)