28.01.2015

Şu Sıralar Neler Okuyorum?

Tam ne güzel yarım bıraktığım kitaplara devam edeceğim derken kendimi yeni bir kitaba başlamış buldum =D Pişman mıyım? Tabii ki hayır =D Çünkü yarım bıraktığım kitaplara da tam olarak başlamış sayılmam sadece 3-5 sayfa okudum, zaten şu sıralar farklı bir şeyler okuduğum için onlara daha sonra geri dönerim. Sonuç olarak; tabii ki yarım kitapları bitirme düşüncemden vazgeçmiş değilim, kitapları elime doğru düzgün alıp okumaya başlayınca bitireceğimi düşünüyorum;)

Neyse bir güncelleme zamanı. Şu sıralar neler okuyorum onlara bir bakalım:


Daha önce Sandman'i okumaya başlamış ama yarım bırakmıştım (işte yarım bıraktıklarımdan biri daha! :D) Fakat bu senenin başında tekrar elime aldım ve okuduklarımı da okumaya karar vererek en başından başladım. Neil Gaiman'ı ve bu grafik roman serisini çook sevdiğimden en başından başlamak epey iyi oldu; yine çok eğlenerek okuyorum. İlk kitabı kısa bir süre önce bitirdim ve şimdi ikinci kitaptayım.


Geçen gece dediğim gibi elimdeki kitaplara daha doğru düzgün başlayamadığım ve neyi okusam diye kitaplığımın önünde düşündüğüm sırada, uzun zamandır kitaplığımda bekleyen Dracula Günlükleri kitabına başlamaya karar verdim. Aslında bunun bir nedeni de Sandman'i İngilizce okuduğum için diğer yarım kitaplar da İngilizce olduğundan Türkçe bir kitap seçeyim istedim. Bir diğer nedeni de kitabın üstünde yer alan Neil Gaiman tavsiyesi tabii =D Şu an başlardayım ama sevdim şimdiden ;)

Şimdilik okuduklarım bunlar ve daha fazlasına bulaşmak istemiyorum =D Eğer bir aksilik olmazsa bir sonraki yazımda "Neler İzliyorum?" şu sıralar onun üzerine olsun; ne zamandır yazmadım ;)




1 yorum:

  1. Biz de Aslı'yla ingilizce okumaya çalışıyoruz o yüzden birlikte okuduğumuz Hobit'e de ara vermek zorunda kaldık. :/ :)

    YanıtlaSil