14.06.2015

Kitap Kurtlarına Hediye Önerileri -1-

Bloglarda kitap kurtlarına hediye önerileri yazıları görünce benim hemen ilgimi çekiyor ve paylaşımları dikkatle okuyorum (Tabii burada genelde "kitap" harici hediyelerden bahsediyorum;) ). Böyle yazıları sevdiğimden ben de ara ara beğendiğim bazı ürünleri paylaşayım dedim ve bu ilk yazımda seçtiklerim nelermiş bakalım ^o^

1. FUNKO (POP) Figürler:

Instagram'da kitap bloggerlarını takip ediyorsanız bu figürlerin epey popüler olduğunu görebilirsiniz. Açıkçası ben debayılıyorum bu figürlere; hem dizi karakterlerine hem de kitap karakterlerine ilgim ayrı. O kadar çok beğendiğim seçenek var ki, hepsini istiyorum! ^o^ İşte benim birkaç favorim:


2. Kitap Ayracı:

Kitap ayraçlarına hangimiz bayılmıyoruz ki =) Şöyle güzel bir kitap ayracına kimse hayır demez eminim. Benim son zamanlarda favorim Legami markasının ayraçları sevgili Mürekkep Faresi'nin hediyesi olan ayracıma bayılıyorum; üzerinde bulunan lastikle kitabın içinden düşmemesi bir harika!


Bu benimki;)

Aşağıdakiler de D&R'dan beğendiklerim:


3. Film / DVD:

Biraz klasik olacak belki ama kitap kurtları genelde uyarlama filmleri izlemeyi severler. Tabii bu demek değildir ki uyarlamayı beğenecekler! Kitaplar her zaman bir adım önde olur değil mi? =))

Şimdilik tavsiyelerim bu kadar ama bu yazı dizisine dönüşsün arada bol bol yazayım istiyorum; benim için de bir alışveriş listesi gibi eğlenceli oluyor =P

Sevgiler,


3 yorum:

  1. selam blogunu hep takipteyim ellerine sağlık:) Ben de bir blogger ım da bir konuda yardım isteyecektim senden. Sayfanın sağındaki Takip Edin başlıklı gadgeti çok aradım ama bulamadım.Adını veya adresini falan verip bulmama yardımcı olur musun şimdiden tşk:)

    YanıtlaSil
  2. Hmm... Kitap ayraclarina bayildim yalniz!

    YanıtlaSil
  3. Funko (pop) güzelmiş :)

    YanıtlaSil