4.06.2015

Yeni Dolma Kalemim: Kaweco Ice Sport Pembe


Çok istediğim bir dolma kalemi sürpriz bir şekilde sevgili Mürekkep Faresi'nin çekilişinden kazanınca nasıl mutlu olduğumu anlatamam ^o^

Dolma kalemler konusunda pek bilgi sahibi değilim, ama son yıllarda çok sevdiğim bazı Türk ve Yabancı bloggerların dolma kalemler hakkında yazılarını bloglarından sıkı bir şekilde takip ediyorum ve bayılıyorum. Aslında birazda bu bloggerlar sayesinde dolma kalemlere olan sevgim arttı.


Zamanla yazıları okudukça ben de kendi çapımda bazı fikirlere sahip oldum pek tabii; alırsam hangi markaları, modelleri, mürekkepleri, renkleri tercih ederim diye. Ben pek koleksiyoner olamam bu açıdan =) ama almak istediklerim, kullanayım dediklerim var pek tabii.

Bunlardan biri de Kaweco markasıydı; genelde küçük boyutlu kalemlere özel bir ilgim olmasa da bu markaya bayılıyorum! Kalemlerinin hemen hepsi hoşuma gidiyor ama özellikle bu model/renk daha çok hoşuma gidiyordu ve şimdi elimde olması beni daha da mutlu ediyor ^-^

En hoşuma giden şeylerden biri de dolma kalemle yazmanın bu kadar farklı bir güzellikte olacağını daha önce düşünmemiş olmam. Hatta yazdıkça daha da keyifli geliyor insana ^o^ Yanımdan ayırmıyorum artık bu kalemimi, bol bol kullanmaya çalışıyorum ;)


Kaweco dışında en beğendiğim markalardan biri de daha önce bahsetmiş olduğum üzere Lamy. Rengarenk, güzel tasarımıyla birçok kişinin tercih ettiği bir marka ki ben de bayılıyorum =) Pembe ve Vista arasında gidip geliyorum ama birini alırsam diğerinin de versatil modelini alacağım sanırım. Bakalım ne zaman ;)




2 yorum: