24.08.2015

Şu Sıralar Okuduklarım


Doctor Who Trenzalore Öyküleri'nden (yorum için tıklayın) sonra Cassandra Clare'in Kemikler Şehri'ne başladım. Bu harika seriye sonunda başladım demek daha doğru olur belki de =) 2011 yılında blogumdaki belki ilk young adult/genç yetişkin kitap yorumlarımdan biri Cehennem Makineleri: Mekanik Melek hakkındaydı (yorum için tıklayın). Onu okuduktan sonra Ölümcül Oyuncaklar hakkında bilgi sahibi olmuştum, yoksa benim gibi sıralamadan şaşmayacak biri için öncelik bu seri olurdu. Cassandra Clare'in dilini, yazdığı hikayeyi tek kelimeyle "büyüleyici" bulmuştum, o nedenle her zaman okumak istediklerimde ilk sıralardaydı bu seri.


Bu sene içerisinde kitap fuarında ilk iki kitabı Artemis Yayınları'nın standından güzel bir indirimle almıştım. Ne var ki okunacak kitap çok olunca başlamak bu zamana nasipmiş =) Şu an keyifle okuyorum Kemikler Şehri'ni.


Bir edebiyat dergisi olarak tarzını en sevdiğim ve devamlı olarak tek takip ettiğim dergi ise Sabit Fikir dergisi. Ağustos sayısı yine harika olmuş, aldığımdan beri elimden düşmüyor.


Şu sıralar okuduğum çizgi roman ise Saga. Bu sene okuduğum için kendimi çok şanslı hissettiğim, bayıldığım Y The Last Man çizgi roman serisinin yazarı olan Brian K. Vaughan'ın hikayesi Saga da. Aslında ilk çıktığı zamanlarda başlamıştım ilk Chapter'a ama ne oldu bıraktım bilmiyorum, şu an belki de Y The Last Man sayesinde diline daha bir aşina olduğum için daha bir keyifli geldi hikaye. İlk Volume bitmek üzere ama ben hala Y The Last Man hakkında bir yorum yazamadım bloga, kesinlikle yazacağım ;)

Benim şu sıralar okuduklarım bunlar, siz neler okuyorsunuz?

1 yorum:

  1. Benim okuduklarıma göre çok renkli ve değişik şeyler okuyosun...
    Benimkiler biraz ruhumu kararttı açıkcası...
    Ama başka da çarem yok :)

    YanıtlaSil