29.01.2016

My Neighbor Totoro =^o^=

Daha dün Aliexpress'ten aldığım ilk ürünleri paylaşırken bir alışverişim gelmedi henüz demiştim ki bugün elime geçti =) Ben de sıcağı sıcağına onları da bloga ekleyeyim dedim ;)


İşte bu set aslında benim Aliexpress'ten alışveriş yapma kararı almama neden olan ürünlerdir =) Ben Hayao Miyazaki'nin çizgilerini çok severim ve My Neighbor Totoro da favorilerimden. Özellikle şu A4 boyutundaki çanta çok hoşuma gidince diğer ürünleri de ekleyip kendime bir set yaptım. Farklı desenleri de mevcuttu, önce çanta ile kalemkutuyu farklı mı alsam diye düşünürken sonra set yapmaya karar verdim.


Böyle de tatlı bir set oldu =)


Tabii bu post it setini de görünce dayanamadım ve attım sepete ^o^


Dediğim gibi hepsini aynı satıcıdan aldım. Satıcının linki: House of Novelty

Fiyatları ve linkleri de şöyle:

A4 Boyutundaki çanta: $3.08 http://www.aliexpress.com/item/32-23cm-Kawaii-My-Neighbor-Totoro-Oxford-A4-File-Folder-Document-Filing-Bag-Stationery-Bag/32550230750.html

Kalem kutu: $1.17 http://www.aliexpress.com/item/19-9cm-Cute-Novelty-My-Neighbor-Totoro-Oxford-Pencil-Bag-Stationery-Storage-Organizer-Case-School-Supply/32549609512.html

Pot-it: $0.98 http://www.aliexpress.com/item/Cute-Cartoon-Totoro-Hello-Kitty-Doraemon-Baymax-Self-Adhesive-Memo-Pad-Sticky-Notes-Post-It-Bookmark/32453912238.html

Fiyatlar şu an baktığımda farklı gözüküyor, ben kendi aldığım fiyatları yazdım. Bir de Aliexpress'te farkı satıcılar aynı ürünleri farklı fiyatlara satıyorlar; almadan önce dikkatli bakmak işe yarıyor ama tabii satıcının güvenilir olmasına da bakmak gerek her zaman =)

İyi haftasonları =^.^=


2 yorum: