11.02.2016

Dizi: The Shannara Chronicles


Bir fantastik yapım sever olarak The Shannara Chronicles'ı kaçırmam mümkün olamazdı. Terry Brooks'un kitaplarından uyarlama epik fantezi serisi MTV'nin diziyi yayımlamaya başlayacak olması ile İthaki Yayınları tarafından da dizinin uyarlandığı kitapların (Shannara'nın Elftaşları ve Shannara'nın Dilekşarkısı) yeni baskıları çıktı. Ben kitapları okumadım ama bu hafta dizinin yayımlanan bölümlerini izledim ;)


The Shannara Chronicles'da bir epik fanteziden bekleyebileceğiniz herşey var; elfler, büyü ustaları, iblisler, iyi kötünün savaşı ve akıcı bir hikaye. Dizide görsellik ve müzikler de epey başarılı düzeyde. Karakterler için de gayet başarılı oyuncular seçilmiş, izlerken bu karaktere bu oyuncu uymamış dedirtmiyor insana (ama kitapları okumuş olanlar için durum farklı olabilir). 

Yayımlanan 7 bölümü de izledim ve hikaye gayet sürükleyici olduğu için birbiri ardına bıktırmadan izletiyor kendini dizi. Yalnız bu diziyle ilgili belki de eleştirel olabilecek tek yorumum; dizi bir MTV yapımı olduğu için daha çok genç kitleyi hedefler yapıda bir dizi olmuş. Oyunculardan bazı sahnelerin ve müziklerin kullanımına kadar bu böyle. Bu yetişkin izleyici kitlesine bir Game of Thrones vaadetmediği için eleştirilebilir ama benim gibi beklentiniz zaten o yönde değilse diziyi seversiniz diye düşünüyorum. 



Son bölümde olaylar iyice ilginçleşti yeni bölümü merakla bekliyorum. Umarım aynı heyecanla devam ettirirler diziyi, ben de en azından şimdilik izlemeye devam etmeyi düşünüyorum =)


2 yorum:

  1. Merhabalar, diziyi ben de şimdilik severek takip ediyorum. Kitapları henüz okumadım çünkü yeterli öneriyi alamadım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk başladığında beri severek takip eden biri olaraktan. Hedef tutmadan izlemelerini tavsiye ediyorum. Bazı sahneler çok iyi, devamı hemen gelsin istediğim dizilerden. İnşallah hemen bitmez :)

    YanıtlaSil