17.02.2016

Geçen Hafta

Yeni dönem başlayınca bende de iş yoğunluğu başladı ve buraya önceki haftalarda olduğu kadar çok yazamadım 2 haftadır. Geçen hafta benim için çok güzel, dinlenebildiğim bir hafta oldu ama bu haftamın yoğunluğunu bilerek biraz daha farklı aktivitelere zaman ayırdığım için buraya pek uğramadım. Haliyle Cuma Günlüğü yazımı da yazamayınca bugün vakit bulmuşken bir geçen hafta yazısı yazayım dedim ;)


Geçirdiğim en güzel günlerden biri evdeki çalışma masamı topladığım gündü. Herşeyi düzenli yerli yerine yerleştirince insanın keyfi geliyor, orada daha çok vakit geçirmek istiyor. Ivır zıvırlarla vakit geçirmek terapi gibi geliyor bana =))


Bir de IKEA'da vakit geçirmeyi çok seviyorum ben, özellikle hafta içi sabahtan gidince pek bir sakin oluyor. O gün de hem kahvaltı ettim, hem kitap okudum hem de biraz alışveriş yapma fırsatım oldu, güzel bir gündü benim için.


Kırtasiye bölümünden dayanamayıp bu post-itleri ve not defterini aldım. Not defteri pek güzel, kağıdı 80gr oldukça kaliteli ve çizgili. Pastel renkleri seviyorum.

O gün eve gelince de böyle cam kenarında yağmur keyfi yaptım biraz. Neil Gaiman'ın Kırılgan Şeyler'i çok ağır gitti, hala daha bitiremedim. Hikayelerde birinden diğerine geçerken ara verip duruyorum, romanlardaki gibi akıcı olmuyor benim için. Hikayeler güzel ama sevdim, güzel bir Neil Gaiman kitabı daha. Bakalım ne zaman bitirebileceğim =D


Kısaca dolu dolu ve keyifli bir hafta oldu benim için geçen hafta. dediğim gibi bu hafta yeni dönem başlayınca iş yerinde bol koşuşturmaca da başladı benim için. Bu yoğunlukta fırsat buldukça blogu güncellemeye devam edeceğim ;)


3 yorum:

  1. Kırtasiye ürünlerini görünce içim gitti. Çok tatlılar ya güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Herşey ayrı bir sevimli ama ben post-itlere takıldım, ne kadar şirinler öyle ^^ Güle gule kullan :)
    Ve umarım tüm haftaların dolu dolu, keyifle geçer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hepimizin öyle keyifli haftaları olsun ^o^

      Sil