3.06.2016

Hafta Sonu Okuması


Merhaba,

Bir süredir okuduğum kitaplar elimde sürünmeye başlayınca bugün ne zamandır kitaplığımda gözüme takılan bir kitaba başlayayım ve bu hafta sonu okumam olsun istedim. Hem ince bir kitap hem de sürükleyici bir roman olacağını düşündüğüm bir Stephen King kitabı olduğu için Tom Gordon'a Aşık Olan Kız'ı seçtim.



Bu sabah ilk bölümünü bitirdim ve ikinci bölüme başladım. Başrolde küçük bir kız çocuğu var, anne babası boşanmış ve 3 kardeşler; bu boşanmanın özellikle abisi üzerindeki etkisinden bahsederek kendi çektiği sıkıntıyı gösteriyor. Hikaye şimdilik ilginç bir şekilde ilerliyor, küçük kızın başına neler gelecek çok merak ediyorum.



Stephen King çok iyi bir yazar, ben korku türünü pek okuyamıyorum açıkçası =) ama Stephen King'i en çok Yazma Sanatı kitabı sayesinde çok çok sevdim. Yazar olmak isteyenler, ya da bu konuyla ilgili bir yazarın düşüncelerini, hayatında bu zamana kadar neler yaptığını merak edenler kesinlikle okuyabilir Yazma Sanatı'nı, ben çok sevmiştim. Amcam sıkı bir Stephen King okuyucusudur, bu kitap da ondan bana hediye, onun zevklerine zaten çok güveniyorum o yüzden bu kitap için çok heyecanlıyım diyebilirim =)


Siz bu hafta sonu neler okumayı planlıyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum =)

Herkese mutlu bir hafta sonu dilerim.



4 yorum:

  1. Stephen King'in henüz hiç okuyamadım ama bu yakınlarda mutlaka okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. Stephen King iyidir, Hayvan Mezarlığı kitabındaki korku ve gerilim hala çıkmıyor aklımdan. Seneler geçti üzerinden hemde. :)
    Bu aralar benim de elimde sürünüyor bir kitap, bitirmeden de bırakmak istemiyorum. Bu taktiği denesem iyi olacak ben de. Hayvan Çiftliği var elimde George Orwell, çok kalın bir kitap değil, ona başlarım herhalde bugün. :)
    Teşekkürler paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
  3. Stephen king uzun zamandır kitaplarını okumuyorum gerçekten güzel bir dili ve iyi bir olay örgüsü var kısacası sevdiğim bir yazar. Göz isimli kitabını iki günde okumuştum yıllar önce :) onun haricinde bir iii kitabını daha okuma fırsatı buldum ama ne yazikki benim en kötü yanım kitap isimlerini hatırlayamıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Kitap bloglarını zevkle ve ilgiyle takip ederim. Bu da onlardan biri oldu. :) Fooğraflar da pek hoş! :)

    Ben de beklerim bloguma... :)

    YanıtlaSil