1.01.2017

2017 Planlarım


Dün Instagram'da çoğunluk gibi ben de en sevilen 9 karemi paylaşırken altına; hep renkli, mutlu ve en önemlisi sağlıklı bir yıl olsun 2017 demiştim ve tabii ki hala temennim bu yönde ama ne yazık ki 2017'ye gireli çok kısa bir zaman geçmemişti ki yine karanlığa büründük...

İçim kan ağlıyor, üzülüyorum, sinirleniyorum, geleceğimiz, evlatlarımızın geleceği için endişe ediyorum... Allah rahmet eylesin, ailelerine sabır versin, bize de sabır versin.

Karanlık bir paylaşım yapmak istemedim, elimizdeki küçük mutluluklara sığınır olduk, onları kaybetmeyelim ve umarım daha mutlu, aydınlık yarınlar çabucak gelir.

Her sene olduğu gibi bu sene de yılın ilk günü yıllık planlarımdan ve ayrı bir yazıda da Goodreads hedefimden bahsetmeyi çok seviyorum. Aslında geçen sene hamileliğimden bahsetmemiştim ama biraz sıkıntılarım olduğu için çok fazla planım yok demiştim =) Bu kısmı doğru ilk 3 ay bol raporlu, zor bir dönemdi, mide bulantılarından bahsetmiyorum bile =) Yine de plan yapmayı her zaman başarıyla uygulayamasam bile çok seviyorum. Bir hedef belirlemek, sonuca başarıyla giden ilk adımı atmak gibi.

Bu sene için okuma hedefim detayları Goodreads'le ilgili yazımda yazacak olsam da bol kitap okuma yönünde diyebilirim. Küçük bir bebekle bunu başaramazsın demeyin lütfen çünkü elimdeki telefona ayırdığım vakti kitaplara ayırsam emin olun epey bir kitap okurum =D Tabii bunu yapmak söylemekten daha zor olabilir ama yine de elimden geleni yapmakta fayda var.

Blog için en önemli planım bir önceki yazımda da belirttiğim üzere yazmaya devam. Haliyle hamilelik, doğum, bebekli bir hayata alışma... derken 2016'yı blogda çok da verimli geçirdiğimi söyleyemeyeceğim. Vaktim olduğu müddetçe daha sık yazmaya çalışacağım.

İçerikte de belki bazı küçük değişiklikler yapabilirim diye düşünüyorum. 6 sene önce blogu açtığımda mesleki bilgilerimle daha farklı yazılar paylaşmayı da hedefliyordum ama daha çok kişisel meraklarım ve hobilerimle zenginleşti. Kötü olmadı, bu yönde yazdığım herşeyi seviyorum ama kitaplarla ilgili okumama rağmen çok yazmadığım dönemeler oldu işte onu biraz düzeltmek istiyorum--küçük bir kişisel eleştiri =))

Kısacası hemen hemen her seneki planlarıma benzer planlar =D Hedef koymayı dediğim gibi akışına bırakmaktan daha çok seviyorum; o hedeflere ulaşayım ya da ulaşmayayım yine de bu yönde umutlu olmak ve çaba göstermek bile mutlu ediyor beni.

Umarım 2017 hepimiz için sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yıl olur.

Sizin blog ya da kişisel hedefleriniz var mı? Hedef koymayı sever misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum =)

Sevgiler.



6 yorum:

  1. Kendinize hedefler koymanız ne kadar güzel, dediğiniz gibi hedef belirlemek kesinlikle hedefe atılan ilk adımdır. Benimde 2017 de hem kendim için hemde blogum için çok güzel planlarım var. Umarım düşüncelerimi gerçekleştirebilirim. Her şey gönlünüzce olsun. Umarım hedeflerinizi gerçekleştirebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de herşey gönlünüzce olsun ve umarım siz de hedeflerinize ulaşırsınız =)

      Sil
  2. Selam, ne zamandır sizi takip ediyorum hatırlamıyorum. Nedense aklımda sadece kırtasiye sever ( Kitap zevklerimiz uyuşmadığı için bu kısmı hızlı geçiyorum ), bekar biri izlenimi çizmişsiniz. Halbuki okuduğum postlarınızda özel yaşantınızdan izler yok, neden böyle düşündüm bilmiyorum.
    Uzatmadan hem çocuk hem kitaplar / hobiler birlikte götürmeye çalışan kişilere hayranım. Günlünüzden geçen her şey sizinle olsun. Bebişinizde hayırlı oldun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, sizin de herşey gönlünüzce olsun =)

      Sil
  3. Ben de 2017'nin huzurlu ve mutlu bir yıl olmasını diliyorum.Blogda daha fazla vakit geçirebilmeyi umuyorum.Hedef koymayı severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dilediğiniz gibi daha fazla vakit geçirebilirsiniz. Bloglar, paylaşımlar mutlu ediyor insanı =)

      Sil