14.10.2017

Bebek Kitapları -1


Bugün size çok sevdiğim iki bebek kitabından bahsedeceğim. Piyasada ilk kelimeler kitabı çok fazla ama benim için kitabın içeriği kadar tasarımı, çizimleri de çok önemli. Bu kitaplarda içerik bazen gerçekten çok gereksiz resimlerle dolu olabiliyor; özellikle de başlangıç için bana göre çok da gerekli olmayan kelimeler 10 kelimelik kitaplarda yer almış oluyor. Bunları inceleyip elemekte fayda görüyorum. Birçok kişi daha gerçekçi resimlerin yer aldığı kitapları da tercih edebilir, ben şu an için pek gerekli görmedim, daha sevimli kitaplar ilk tercihim doğrusu.



Henüz kızım konuşmuyor ama artık dünyayı daha iyi anlıyor, kendini ifade etmeye çalışıyor ve İlk Kelimeler Kitabım Evdeyiz son bir aydır epey ilgisini çekiyor. Bu beni çok mutlu ediyor çünkü çok beğendiğim bir kitap ve Mikado Çocuk Yayınları'nın bu tip kitapları çok güzel. Ben ilk kez Instagram'da çok severek takip ettiğim birinde görmüştüm ve yalnızca bunu aldım ama şimdi diğerlerini de almayı düşünüyorum.



Gördüğünüz gibi çizimler çok şirin, çok sevimli detaylar var. Kızımın epey ilgisini çekti, bu aralar beraber keyifle bakıyoruz, parmağıyla gösteriyor, soruyor ve konuşmaya başladığında da keyifle okuamaya devam edeceğimizi düşünüyorum.




Bu kitap İtalyanca, bana yurtdışından gelmişti. Bunu fikir vermek amaçlı koymak istedim. Pop-up kitaplara benziyor, sayfaları çevirdikçe ayıcığın surat ifadesi değişiyor. Ben de İtalyanca bilmiyorum ama kitabın sonunda annesine kavuşuyor biz de bunun üzerine bir hikaye uydurduk =D Boyutu küçük pop-up tarzı kitaplar da epey eğlenceli oluyormuş, çok eğleniyoruz. Bir de oyuncağı var bu kitabın, kitaplara oyuncakların eşlik etmesi de iyi oluyor, kızım henüz anne demedi ama ayıcığa Bobo  diyor mesela =D

Şimdi ilk kitabın diğer versiyonlarını da almayı düşünüyorum, umarım ilginizi çekmiştir bu yazı da =) Böyle tavsiyelere her zaman açığım ;)

Sevgiler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder